سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در دیدار با استقلال، کنترل بازی دست ما بود و نشان دادیم بازیکنان بزرگی داریم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی طی گفت‌وگویی درباره اینکه در بازی با استقلال از نشستن روی نیمکت محروم بود و چگونه با کادر فنی و بازیکنانش ارتباط برقرار می‌کرد، اظهار داشت: ارتباطی با نیمکت نداشتم و فقط بین دو نیمه داخل رختکن رفتم و صحبت‌های لازم را انجام دادم. هنگام ضربات پنالتی هم نفراتی را که لازم بود پنالتی بزنند، مشخص کردم.

وی که به صورت تلفنی با برنامه ورزش و مردم شبکه اول سیما صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی با استقلال تمرین پنالتی کرده بودند یا نه، گفت: در طول هفته و در تمرینات از بازیکنان خواسته بودیم که پنالتی بزنند و روی این موضوع تمرین کرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه رابطی وجود داشت که تعویض‌ها را با مجتبی حسینی هماهنگ می‌کرده، درباره تعویض مسعود حسن‌زاده که عملکرد خوبی داشت، عنوان کرد: تعویض حسن‌زاده فقط به این دلیل بود که او مصدوم شد و به کادرفنی اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد.

گل‌محمدی در خصوص اینکه تیمش بازی باخته مقابل استقلال را به تساوی کشاند و در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: ما بازی را بد شروع کردیم و تا آمدیم خودمان را پیدا کنیم دو گل خوردیم. این موضوع کار ما را سخت کرد اما بعد از دریافت گل دوم خیلی سریع توانستیم یکی از گل‌ها را جبران کنیم. نقطه عطف تیم ما و امیدی که به تیم ما بازگشت همان گل اول‌مان بود که امیدواری داد می‌توانیم بازی را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن موقعیت‌های بسیار خوبی در طول بازی کسب کرد، افزود: بازی بیشتر دست ما بود و حتی می‌توانستیم در طول ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم اما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. در وقت‌های اضافه هم حریف‌مان حرفی برای گفتن نداشت و بازی کامل دست ما بود که بازهم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما در نهایت کار را در ضربات پنالتی تمام کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد: از بچه‌ها تشکر می‌کنم که کار سختی انجام دادند، چرا که بعد از دریافت دو گل کار بسیار سخت می‌شود. کاری که بچه‌ها انجام دادند برای ما بسیار باارزش بود و نشان داد که بازیکنان بزرگی داریم که توانستند بازی باخته را با تساوی و در نهایت پیروزی پشت سر بگذارند.

گل‌محمدی با گلایه از برخی رسانه‌ها که دربی احتمالی را در جام حذفی پیش‌بینی کرده بودند، گفت: همه تیم ما را نادیده گرفتند و به استقبال دربی احتمالی رفتند. این موضوع به بازیکنان ما انگیزه داد و آنها را جَری‌تر کرد تا خودشان را نشان دهند و بگویند تیمی به نام ذوب‌آهن هم وجود دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند مسعود حسن‌زاده که عملکرد خوبی در ذوب‌آهن داشته می‌تواند به تیم ملی برسد یا نه، اظهار داشت: حسن‌زاده برای رسیدن به تیم ملی به ثبات بیشتری نیازد دارد. متأسفانه اول فصل او با مصدومیت بدی روبه‌رو شد که از این موضوع ضربه هم خورد. انتظار خودم هم از حسن‌زاده بیشتر بود اما او توانست خودش را بهتر کند. حسن‌زاده اگر همین روند را ادامه دهد، بیشتر تمرین کند و انگیزه‌اش بیشتر شود، می‌تواند به تیم ملی برسد و حتی بازیکن فیکس تیم ملی شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه تیمش باید روز جمعه مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، عنوان کرد: از حالا زود است که درباره این بازی صحبت کنیم. ما باید ابتدا برای بازی با صبا آماده شویم. تمرکزمان روی این بازی است تا در لیگ موفق شویم. در بازی با پرسپولیس هم دوست دارم هر تیمی که لیاقت بیشتری دارد به فینال راه پیدا کند.

گل‌محمدی در خصوص اینکه چند درصد احتمال قهرمانی تیمش در جام حذفی را می‌دهد، گفت: نمی‌توان درصدی مشخص کرد. ما کارمان تازه شروع شده و حتی اگر به فینال هم برسیم و شکست بخوریم، کاری نکرده‌ایم. من در پرسپولیس این تجربه را داشتم که به فینال رسیدیم، از حریف هم پیش بودیم و در لحظات آخر بازی مساوی شد که در پنالتی قهرمانی را از دست دادیم. وقتی قهرمان نشدیم همه چیز تمام شد و کاری انجام نداده بودیم. به همین دلیل می‌گویم تا زمانی که کاپ قهرمانی جام حذفی را بالای سر نبری، اتفاقی رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از هواداران‌مان که سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم. از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. پیروزی‌مان مقابل استقلال را هم به پویا سیف‌پناهی تقدیم می‌کنیم که برای تیم ما زحمات زیادی کشید اما به دلیل مصدومیت فصل را از دست داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )