سرمربی تراکتورسازی گفت که ممکن است بازیکنان سرباز خودکشی کنند یا معتاد شوند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت: بازی با پدیده از بازی با استقلال مهم تر است و امیدوارم که هواداران سکوها را پر کنند تا ما هم به مرحله بعدی جام حذفی برویم. ما حقمان است که از این مرحله صعود کنیم. این هفته شرایط خوبی هم داریم که در مسابقه نشان خواهیم داد.

خطیبی در مورد قانون عدم استفاده از بازیکنان سرباز گفت: اول به ما گفتند که بازیکنان سرباز مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد هم گفتند حق استفاده از بازیکنان سرباز را ندارید. فکر کنم فشارهایی که شهرهای دیگر آوردند باعث شد این تصمیم گرفته شود. امیدوارم این بازیکنان خوب از لیگ کنار نروند چون تیم ملی هم از این موضوع لطمه می خورد. اگر یکی از این بازیکنان معتاد شود یا خودکشی کند چه کسی جوابگو خواهد بود؟

خطیبی ادامه داد: من مربی نیستم که فقط برای بازی های آسیایی و فقط برای سه مسابقه از بازیکنان جدید استفاده کنم. ما با همین تیم و بدون بازیکن سرباز قهرمان نیم فصل شده ایم و به دنبال تقویت کردن تیم خود بودیم. هم به سربازی می روند و هر کسی به تناسب شغل خود خدمت می کند. کسی که پزشک است در بهداری خدمت می کند و کسی که آشپزی بلد است به آشپزخانه می رود. فوتبالیست هم باید به تیم نظامی برود.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )