نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس در دربی بود و با اینکه برخلاف قول و وعده‌هایی که داد، دروازه‌‌اش باز شد ولی یکی از بهترین‌های تیم سرخپوش بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او دیروز و در شرایطی كه حسابی سرحال به نظر می‌رسید، به ما گفت: بازی بزرگی را بردیم و بابت این شوك جذاب باید از استقلالی‌ها ممنون باشیم. آنها شكست به موقعی مقابل پرسپولیس داشتند تا به خودمان بیاییم و حالا فكر می‌كنم پیروزی در دربی، بدون كسب قهرمانی مزه نمی‌دهد پس باید به قهرمانی فكر كنیم.

این دروازه‌بان برزیلی اضافه كرد: جو جالبی بر ورزشگاه حاكم بود. چند بار من مورد تشویق قرار گرفتم كه برایم جذابیت داشت. بعد از برد هم حال همه‌مان خوب بود. من كه با پرچم پرسپولیس از خانه بیرون رفتم و در كنار هواداران شادی كردیم. خیلی خوشحالم چون هم تیمم برد و هم ركورد من حفظ شد تا باز هم برابر استقلال بازنده نباشم. ۴ تساوی و یك برد، ركوردی است كه از من در ذهن مردم می‌ماند.

نیلسون راجع به درگیری بازیكنان در این دربی نیز افزود: درگیری‌ها كه طبیعی بود. در یك صحنه، آرش برهانی داشت در محوطه جریمه ما فریاد می‌كشید كه من او را كنار كشیدم تا به او آرامش بدهم. بعد به برهانی گفتم برو سمت زمین خودتان و اینجا داد نزن!

گلر برزیلی سرخپوشان در نهایت گفت: یك گل بد دریافت كردم كه این گل، چند مقصر داشت. همه ما تقصیر داشتیم اما اگر گل استقلال منجر ‌به برد‌شان می‌شد، هرگز خودمان را نمی‌بخشیدیم ولی حالا شرایط فرق كرده و خوشحالم آن گل، باعث شد پرسپولیس پیروز میدان شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )