مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد به آنها پاداشی دهند که خستگی دربی از تن‌شان خارج شود.
هادی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی فردا (پنجشنبه) تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بعد از بازی سنگین و پراسترسی که مقابل استقلال داشتیم خیلی فرصت ریکاوری مناسب برای تیم نبود و از طرفی هم برای انجام یک بازی سنگین دیگر باید راهی سیرجان شویم.

وی ادامه داد: شرایطی که پیش آمده اصلاً مناسب نیست اما در مرحله حساسی از جام حذفی قرار داریم و چون هدف‌مان فقط قهرمانی در این رقابت‌هاست، چاره‌ای جز شکست گل‌گهر نداریم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص شناختش از تیم سیرجانی توضیح داد: طبیعی است که بدون شناخت به مصاف حریف می‌رویم و فقط شنیده‌ایم زمین سیرجان خیلی سفت و خشک است و شباهت زیادی به زمین خاکی دارد. البته اگر زمین در حد محلات هم باشد ما باید بازی را ببریم تا زحمات قبلی‌مان در جام حذفی به هدر نرود.

نوروزی یاد‌آور شد: من پیش از این یکبار با تیم پاسارگاد در لیگ یک به سیرجان رفته‌ام. به خاطر دارم که ورزشگاه آنجا فقط گنجایش سه هزار نفر را داشت. با این شرایط نمی‌دانم چطور شورای تأمین اجازه داده که بازی در سیرجان برگزار شود. چه بهتر بود بازی را در کرمان برگزار می‌کردند تا خیال ما از هر نظر راحت می‌شد.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا پاداش برد دربی دو عدد سکه برای آنها بوده است، گفت: من بعد از تمرین روز سه‌شنبه با عجله درفشی‌فر را ترک کردم اما شنیدم که سکه‌ها کم بوده و قرار است تعداد آنها را افزایش دهند. به هر حال ما برد باارزشی به دست آوردیم و انتظار داریم طوری پاداش دهند که خستگی دربی از تن‌مان خارج شود.

وی در ادامه با اشاره به نظرسنجی برنامه نود دوشنبه شب افزود: انتظار داشتم عادل فردوسی‌پور نام مرا در بین بهترین‌های دربی قرار دهد، چون به اعتقاد خیلی‌ها جزو بهترین‌های زمین بودم. البته نام دو پرسپولیسی که در بین گزینه‌ها بودند واقعاً در دربی عالی کار کردند اما لزومی نداشت از استقلال هم دو بازیکن در بین گزینه‌ها قرار می‌گرفت.

نوروزی در خاتمه تصریح کرد: به هر حال قرار بود بهترین‌های دربی انتخاب شوند و نه بهترین بازیکنان استقلال. نمی‌گویم از استقلال نباید بازیکنی را در بین گزینه‌ها می‌گذاشتند بلکه منظورم این است که باید بهترین‌های زمین در بین گزینه‌ها قرار داده می‌شدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )