سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: ورزشگاه ما به اندازه ۴ هزار نفر گنجایش دارد و تماشاگران گل‌گهر از این بازی استقبال خواهند کرد، بنابراین پرسپولیسی‌ها از منزل بازی را تماشا کنند.
قاسم شهبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سختی پیش‌رو داریم. حریف قدرتمندمان موفق شده دربی را ببرد و به این خاطر با روحیه خیلی خوبی به سیرجان می‌آید.

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها اعلام کرده‌اند برای سفر به سیرجان بسیار خسته هستند اما ما خسته‌تر از آنها هستیم. روز یکشنبه یک بازی سنگین در آبادان انجام دادیم و روز دوشنبه به سیرجان رسیدیم. با شرایطی که داشتیم فقط با دو جلسه تمرین به مصاف پرسپولیس می‌رویم در حالی که پرسپولیس ۳ جلسه تمرین قبل از بازی پنج‌شنبه انجام خواهد داد.

سرمربی گل‌گهر تأکید کرد: همانند پرسپولیس اصرار داشتیم که بازی روز پنجشنبه به تعویق بیفتد که موافقت نکردند. ابتدا از سازمان لیگ درخواست کردیم بازی‌مان مقابل صنعت نفت را لغو کند تا با آمادگی بالا به مصاف پرسپولیس برویم که به این خواسته‌مان هم توجهی نشد. با این وضعیت با شرایطی مشابه با پرسپولیس در جام حذفی به میدان می‌رویم.

شهبا بازی پنج‌شنبه تیمش را بسیار حساس خواند و تصریح کرد: با انگیزه بالایی به مصاف پرسپولیس می‌رویم و هدف‌مان این است که با انجام یک بازی زیبا حریف‌مان را شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شویم. امیدوارم بازیکنان‌مان در این بازی خواسته‌های تاکتیکی کادرفنی را اجرا کنند و رو به بازی احساسی نیاورند.

وی خاطرنشان کرد: برای این بازی ۳ مهره خوب خود را در اختیار نداریم. فکر نمی‌کنم پرسپولیس به اندازه ما برای این بازی با مشکل کمبود مهره مواجه شود و این طور نیست که ما با تمام قوا و در شرایط ایده‌آل به مصاف حریف‌ برویم.

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشگاه محل مسابقه از هر نظر شرایط برگزاری بازی را دارد یا نه یاد‌آور شد: مشکل خاصی وجود ندارد و همه چیز برای میزبانی خوب از پرسپولیسی‌ها فراهم است. گنجایش ورزشگاه ۴ هزار نفر است و امیدوارم تماشاگران زیادی از این بازی استقبال نکنند تا مشکل خاصی بوجود نیاید.

وی افزود: سیرجان و شهر‌های اطراف، طرفدار علاقمند به پرسپولیس زیاد دارد اما من از همه آنها خواهش می‌کنم بازی را از منزل تماشا کنند و به ورزشگاه نیایند. تماشاگران گل گهر ۴ هزار نفر می‌شوند و دیگر نیازی نیست بیشتر از این تماشاگر به ورزشگاه بیاید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )