سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با بازیکنان امیدمان ۱۷-۱۸ نفر می‌شویم و مقابل گل‌گهر خودم هم ۲۰ دقیقه بازی می‌کنم.
به گزارش خبرگزاری فارس، حمید درخشان در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیمش گفت: شرایطمان خوب است. بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده‌اند البته امروز یک جلسه تمرین داشتیم و فردا هم باید برویم. این فشردگی بازی‌ها به ضرر تیم‌های بزرگ است. ما هم در جام حذفی و هم در لیگ بازی داریم و باید به تیم ملی هم بازیکن بدهیم. لیگ کار خودش را می‌کند اما استقلال و پرسپولیس و تیم‌های بزرگ از این مسئله ضربه می‌خورند.

وی در مورد مصدومیت عباس‌زاده گفت: این بازیکن مصدوم شد و همان کشیدگی قبلی است. من به او گفتم که با عجله برنگردد و پس از درمان کامل تمرین کند اما اصرار داشت که بیاید و دوباره امروز مصدوم شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مقابل گل‌گهر پرسپولیس ۱۸بازیکن خواهد داشت یا نه گفت:‌با امیدهایمان ۱۷-۱۸نفر جور می‌کنیم و خودم همه ۲۰ دقیقه‌ای مقابل این تیم بازی می‌کنم!

وی در مورد اینکه پیروزی مقابل استقلال باعث غرور بازیکنان تیمش نمی‌شود، گفت:‌دربی برای ما تمام شد ما باید از امروز به فکر آینده باشیم در جام حذفی بازی داریم و سپس با نفت فولاد باید بازی کنیم.

وی در مورد اینکه گل‌گهر دو تیم لیگ برتری را حذف کرده گفت: حواسمان را ۱۰۰درصد جمع می‌کنیم و به این فکر نمی‌کنیم که با یک تیم ساده بازی می‌کنیم خیلی حواسمان را جمع می‌کنیم و مقابل این تیم هوشیارانه و فکورانه بازی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.