مهدی رحمتی قرار است به دادگاه برود تا علیه امیر قلعه نویی و به نفع نکونام شهادت دهد!
جواد نکونام صبح چهارشنبه به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت تا هم درباره صحبت‌هایش درباره سرمربی استقلال توضیح دهد و هم وثیقه بگذارد تا ممنوع‌الخروجی‌اش برداشته شود و بتواند به اسپانیا برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ نكونام حرف‌هايي عليه سرمربي استقلال زده كه بايد درباره بخشي از آنها سند و شاهد به دادسرا معرفي كند و جالب است بدانيد اولين شاهدي كه او ديروز به دادسراي فرهنگ و رسانه معرفي كرد؛ سيدمهدي رحمتي بود. رحمتي سال‌ها در مس، سپاهان و استقلال با سرمربي فعلي آبي‌پوشان كار كرده و چند مرتبه‌اي ميان آنها شكرآب شده اما مشكلات‌شان حل شد و به همكاري پرداختند، تا اينكه پس از بازي استقلال و ملوان در اسفندماه سال ۹۲ اتفاقاتي در رختكن افتاد كه از همان روز بحث جدايي رحمتي، صادقي، نيكبخت و سياوش اكبرپور از استقلال مطرح شد ولي بعدها صادقي مشكلش را برطرف كرد.

به دنبال مصاحبه رحمتي درباره جدايي‌اش از استقلال و اينكه او را نخواسته‌اند كميته اخلاق فدراسيون فوتبال او را توبيخ كرد. سنگربان استقلال در چند محفل گفت محمدزاده رئيس كميته اخلاق رفيق قديمي سرمربي استقلال است و حتي مهمان مراسم عروسي فرزند او بوده و نبايد بابت رفاقتش حكم سختگيرانه‌ صادر مي‌كرد و به خاطر همين موضوع به عنوان شاهد، حرف‌هاي نكونام را تأييد خواهد كرد. از آنجا كه رحمتي عادت به ضبط مكالمات و جمع‌آوري مدرك دارد بايد ديد در دادسرا چه چيزهايي براي رو كردن دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۸ )