مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تراکتورسازی فقط مدیون هوادارانش است وگرنه خبری نیست!
به گزارش خبرگزاری فارس، حنیف عمران‌زاده درباره تساوی استقلال و تراکتورسازی، گفت‌: در این بازی ما بدشانس بودیم چرا که از حریف جلو افتادیم اما در نهایت این بازی مساوی تمام شد.

وی درباره اینکه بعضی از بازیکنان این تیم نگران دربی بودند، افزود:‌به هرحال بعضی از بازیکنان ما دو کارته بودند اما این بازی هم همانند دربی ۳ امتیاز دارد اما ما امروز کرار را برای بازی دربی از دست دادیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران درباره اینکه او بارها قلعه‌نویی را نجات داده تصریح کرد: این حرف‌ها نیست همه بازیکنان خوب هستند اما اگر توپ من در این بازی تبدیل به گل می‌شد، همه چیز فرق می‌کرد.

وی درباره تیم تراکتورسازی هم گفت: تراکتورسازی مدیون هوادارانش است وگرنه خبری نیست!

عمران‌زاده تصریح کرد: در اواخر بازی تغییر تاکتیک دادیم و چون عقب بودیم جلو کشیدیم اما ما برای ۳ امتیاز وارد زمین شدیم و خدا را شکر که مساوی کردیم.

وی درباره کودکانی که همراه با بازیکنان وارد زمین شدند و در سرمای تبریز کاپشن به تن نداشتند، خاطرنشان کرد:‌واقعا هوا سرد بود و این بچه‌ها از سرما به خودشان می‌لرزیدند که من به یکی از بچه‌ها گفتم که می‌خواهید کاپشن من را بپوشید. امیدوارم به این بچه‌ها هم لباس بدهند هر چند که یکی از آنها که جلوی فروزان ایستاده بود هم قد من بود و فروزان روی پنجه رفته بود تا از پشت سر او مشخص شود.

عمران‌زاده در پایان درباره عکس علیرضا رمضانی که روی پیراهن بازیکنان استقلال پیش از بازی بود، افزود: این کار را کردیم تا رمضانی روحیه بگیرد و هرچه زودتر به تیم برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.