سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیم داوری در بازی تیمش برابر استقلال مراعات حریف را کرده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، رسول خطیبی بعد از تساوی دو بر دو تیمش برابر استقلال گفت: باید تمام ملت ایران به این هواداران افتخار کنند و من نیز به تمام بازیکنانم به دلیل ارائه این بازی افتخار می‌کنم. این جرات را دارم که بازی یک بر صفر باخته را با برد عوض کنم اما در نهایت روی اتفاقات فوتبال گل تساوی را خوردیم.
وی با اعتراض به نحوه قضاوت فغانی افزود: تراکتور پیش از این نیز مظلوم واقع شده بود و امروز هم فغانی می‌توانست کرار و حیدری را اخراج کند. اگر بازیکنان ما این حرکات را انجام می‌دادند، قطعا اخراج می‌شدند. به نظر می‌رسید فغانی ملاحظه بازی بعدی استقلالی‌ها را کرده است.
سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: چون ما در فدراسیون نفر نداریم همواره مظلوم واقع می‌شویم. اگر این تماشاگران را نداشتیم حق ما بیشتر از این‌ها خورده می‌شد.
او درباره زمان های تلف شده این بازی نیز بیان کرد: برای بازی‌ای که دو یا سه دقیقه وقت تلف شده داشت، نباید ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شد. با توجه به سرعت بازی نمی‌شد این بازی ۵ دقیقه وقت اضافه داشته باشد. تیم ما در این بازی نشان داد که لیاقت قهرمانی دارد و هواداران هم دیدند که ما شایسته قهرمانی هستیم و امیدواریم که دو امتیاز از دست داده این بازی را جبران کنیم.
خطیبی درپاسخ به این سوال که چرا قلعه نویی درخواستش را برای رو به رو شدن با تماشاگران رد کرد، عنوان کرد: قلعه‌نویی برای تراکتورسازی زحمت کشیده است و باید از خودش این مسئله را بپرسید.
وی در پایان تاکید کرد: تا به امروز جدول رده بندی را نگاه نکرده‌ام و دونده‌ای که پشت سرش را نگاه کند، دچار استرس می‌شود. ما نیز به پایین جدول نگاه نمی‌کنیم و به دنبال ادامه روند خوبمان هستیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.