بازی استقلال - صبای قم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تراکتورسازی با نتیجه سه بر یک گسترش فولاد را شکست داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته سیزدهم لیگ برتر استقلال میزبان صبای قم بود. پیش از بازی به نظر می‌رسید استقلالی ها كار آسانی دارند. اما صبای قم حریف سرسختی برای آبی‌پوشان بود. نیمه اول بدون گل تمام شد. در نیمه دوم امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت از آندرانیك تیموریان استفاده كند تا شاید گره ای از مشكلات تیمش را باز كند. همین اتفاق هم افتاد. استقلال در دقیقه ۷۱ توسط سجاد شهباززاده به گل رسید تا قلعه‌نویی هم از تعویض خود راضی باشد. اما گل استقلالی‌ها خیلی زود جبران شد. صبای قم در دقیقه ۷۷ توسط ایوب كلانتری به گل تساوی دست یافت.

در دقیقه ۶۸ هم رمضانی بازیكن استقلال مصدوم شد و قلعه‌نویی مجبور شد تعویضی انجام بدهد. استقلال در دقایق آخر این مسابقه هم تحت فشار قرار گرفته بود و صبا حملات زیادی روی دروازه این تیم انجام داد. در نهایت مسابقه با نتیجه یك بر یك به پایان رسید تا استقلالی‌ها در رده سوم جدول قرار بگیرند. صبای هم با امتیازی كه از این دیدار گرفت ۲۰ امتیازی شد و در رده ششم جدول ایستاد.

امروز همچنین سایپا و راه‌آهن به مصاف هم رفتند. راه‌آهن این دیدار رابا نتیجه دو بر یك برد. پویا نزهتی زننده تك گل سایپا بود. علی علیپور و رضا خالقی‌فر هم دو گل راه‌آهن را زدند. در این دیدار حامد شیری و ابراهیم صادقی دو پنالتی سایپا را هدر دادند. راه‌آهن با این برد ۱۵ امتیازی شد و به رده یازدهم رسید. سایپا هم با ۱۹ امتیاز در رده هفتم است.

تراكتورسازی هم امروز به مصاف گسترش فولاد رفت كه حریف را با نتیجه سه بر یك شكست داد. فرشاد احمدزاده و ادینهو (۲ گل) زننده گل‌های تراكتورسازی بودند. جابر انصاری هم تك گل گسترش فولاد را زد. با این نتیجه تراكتورسازی با ۲۷ امتیاز همچنان در صدر جدول است.

نفت مسجد سلیمان هم میزبان ذوب‌آهن بود كه این دیدار با تساوی یك بر یك به پایان رسید. كارلوس دوس سانتوس گل نفت را زد و اسماعیل فرهادی زننده تك گل ذوب‌آهن بود.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.