مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تیم راه‌آهن مزد دقت خود در محوطه جریمه را گرفت و توانست ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرهاد پورغلامی بعد شکست تیم فوتبال سایپا البرز در مقابل راه‌آهن تهران در بازی خانگی اظهار کرد: تیم راه‌آهن مزد دقت خود در محوطه جریمه را گرفت و توانست ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند.

وی افزود: تقابل دو تیم راه‌آهن و سایپا یکی از بازی‌های خوب لیگ برتر بود که تیم سایپا علی‌رغم خلق موقعیت‌های متعدد نتوانست در این دیدار امتیازات لازم را کسب کند.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد شکست امروز تصریح کرد: خیلی است که در روزی که شایسته پیروزی باشی، بازی را واگذار کنی.

پورغلامی در مورد عملکرد بازیکنان این تیم گفت: بچه‌های تیم فوتبال سایپا در این دیدار عملکرد خوبی داشتند ولی در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند. 

وی با اشاره به موقعیت‌های به دست آمده برای تیم سایپا در پنالتی‌ها و گل نشدن این پنالتی‌ها گفت: حامد شیری و ابراهیم صادقی یکی از بهترین پنالتی‌زنان تیم سایپا هستند و من فکر می‌کنم بازی تراکتور و خراب کردن پنالتی‌ها در آن دیدار در بازی امروز تاثیرگذار بود. 

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: حتی دیروز نیز در ضربات پنالتی دقایقی در تیم تمرین کردیم.

پورغلامی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه مشکلات مربوط به پنالتی می‌تواند برای تیم سایپا دردسرآفرین باشد، گفت: در بازی‌های قبل ما به راحتی پنالتی‌ها را گل می‌کردیم اما امروز تمرکز لازم در این زمینه را نداشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.