سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم که کمیته انضباطی محرومیت هواداران تراکتورسازی را ببخشد و ظلم است که این دیدار بدون هوادار برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بابت غیبتم در کنفرانس قبل از بازی عذرمی‌خواهم من مریض بودم و به همین دلیل نتوانستم در کنفرانس خبری حضور پیدا کنم همیشه به اصحاب رسانه احترام می‌گذارم و بابت عدم حضور دیروزم متأسفم.

وی درباره محرومیت هواداران خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که امروز همه دیدند که مردم آذربایجان بی‌ادب نیستند و فرهنگ بالایی دارند و به پیشکسوتان احترام می‌گذارند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: بابت پیروزی که امروز کسب کردیم خیلی خوشحالم تراکتورسازی جایگاه بالاتری نسبت به گسترش فولاد داشت اما امیدوارم که این تیم در بازی های پیش روی خود موفق باشد. تیم ما امروز با تعصب و خوب بازی کرد و آرزویم این است که با پیروزی مقابل استقلال اختلاف امتیازات را بیشتر کنیم.

خطیبی با انتقاد از محرومیت تماشاگران در دیدار با استقلال گفت: من از کمیته انضباطی یک سوال دارم و آن این است که چرا بعد از بازی با سپاهان که حتی گل آفساید هم خوردیم هواداران همه را تشویق کردند. اما در دیداری که پخش تلویزیونی نداریم با حرف ناظر مسابقه حق ۵۰ هزار هوادار خورده می‌شود.

وی افزود: امیدوارم که اعتراض ما به کمیته انضباطی مورد توجه قرار گیرد و این محرومیت بخشیده شود. کمیته انضباطی نباید فقط به فکر مجازات باشد. آنها قبلا می‌توانستند به دلیل رفتار خوب هوادارانمان به ما پاداش هم بدهند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سئوال که چرا لوسیانو ادینهو پنالتی تراکتور را زد، تأکید کرد: پنالتی زن اول ما محمد ایرانپوریان بود اما چون دو بریک پیش بودیم در دقایق پایانی خواستم که ادینهو به دلیل حضور در کورس آقای گلی پنالتی را بزند و از رقبایش فاصله بگیرد و به دلیل اینکه چند بازی گل نزده بود تحت فشار بود و بعد از گلزنی‌هایش گریه کرد.

خطیبی در باره گل خوردن تیمش در این بازی گفت: قرار نیست تراکتور گل نخورد بالاخره تیم‌های حریف هم روی ما کار می‌کنند و مقابل ما با برنامه بازی می‌کنند.

وی گفت: فکر می‌کنم اگر کمیته انضباطی واقع بینانه نگاه کند ظلم است که بازی با استقبال بدون تماشاگر باشد. نه تنها چشم یک استان بلکه نگاه کل ایران به این دیدار است چون تیم‌های بالای جدولی در این دیدار بازی می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )