تیم فوتسال مس سونگون با پیروزی مقابل شهید منصوری قرچک و با توجه به شکست ماهان تندیس قم مقابل تیم ته جدولی مقاومت البرز موفق شد پس از ۱۰ هفته به صدر جدول تکیه بزند.

به گزارش ایسنا، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با برگزاری چهار دیدار باقی‌مانده به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی‌ها تیم فوتسال مس سونگون مقابل شهید منصوری قرچک به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد تا با این پیروزی و با توجه به شکست دیروز ماهان تندیس قم مقابل مقاومت البرز با ۲۳ امتیاز صدرنشین جدید لیگ برتر فوتسال نام بگیرد.

در دیگر دیدار برگزار شده نیز در اصفهان تیم‌های گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی با سرمربی‌گری محمد کشاورز و وحید شمسایی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در پایان به تساوی یک بر یک انجامید.

همچنین حفاری اهواز نیز در سه بر دو پایا سازه تبریز را از پیش رو برداشت.

نتایج چهار دیدار برگزارشده امروز (جمعه) به ترتیب زیر است:

مس سونگون ۲ – شهید منصوری قرچک صفر

حفاری اهواز ۳ – پایاسازه تبریز ۲

گیتی‌پسند اصفهان ۱ – تأسیسات دریایی تهران ۱

فرش‌آرا مشهد ۵- میثاق تهران ۲

طی دو روز گذشته نیز سه دیدار در چارچوب هفته دهم برگزار شد که نتایج زیر به‌دست آمد:

دبیری تبریز ۵ – شهروند ساری ۱

مقاومت البرز ۴ - ماهان تندیس قم ۲

فردوسی مشهد ۴ – شهرداری ساوه ۳

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پس از برگزاری مسابقات هفته دهم به مدت ۲۲ روز به علت حضور تیم ملی فوتسال در رقابت‌های پرند گری برزیل تعطیل خواهد بود و پس از آن لیگ فوتسال با برگزاری هفته یازدهم از سر گرفته خواهد شد.

در پایان هفته دهم تیم فوتسال مس سونگون با ۲۳ امتیاز از ۱۰ بازی در صدر قرار گرفت. ماهان تندیس قم و تأسیسات دریایی تهران نیز به ترتیب با ۲۲ و ۱۹ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند.

همچنین احمد اسماعیل‌پور و سعید تقی‌زاده از گیتی‌پسند اصفهان و محمد کوهستانی هر کدام با ۹ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال قرار گرفته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.