سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید که تیمش بازی سختی مقابل تیم بزرگ استقلال داشته است.

به گزارش ایسنا، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم بزرگ استقلال که در کورس قهرمانی است و نیازمند کسب سه امتیاز بازی بود داشتیم و صبا نیز با توجه به نتایجی که در این فصل کسب کرده به این دیدار آمده بود تا بتواند امتیاز کسب کند.

وی افزود: ما می‌دانستیم که استقلال فوتبال خوبی بازی می‌کند اما بازی در جام حذفی این تیم را اذیت کرده است و بازیکنانشان خسته‌اند در حالی که بچه‌های ما شرایط روانی و بدنی خوبی دارند. صبا در این بازی توانست بازی خوبی مقابل استقلال به نمایش بگذارد و در دفاع و حمله به‌خوبی ظاهر شود.

سرمربی تیم صبا با اشاره به اینکه استقلال در نیمه اول این بازی هیچ موقعیتی نداشت و حتی یک کرنر را نیز به سمت دروازه صبا ارسال نکرد گفت: در نیمه دوم استقلال سعی کرد بازی را در اختیار بگیرد اما دو تیم بازی متعادلی با یکدیگر داشتند تا اینکه استقلال به گل رسید و خدا را شکر ما هم در ادامه توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم، امیدوارم استقلال در بازی‌های آینده خود موفق باشد.

مرفاوی در پاسخ به اینکه تعویض های شما به گونه‌ای بود که از تساوی در این بازی راضی بودید، بیان کرد: نمی‌توان در برابر تیمی مثل استقلال ریسک کرد و از تمامی نیروهای تهاجمی خود استفاده کرد. همین‌که در این بازی یک امتیاز را گرفتیم برای ما مفید بود و از این بهتر بود که هیچ امتیازی در این بازی کسب نکنیم. ما چون می‌دانستیم استقلال در پایان، به بازی مستقیم روی می‌آورد به همین دلیل بازیکنان بلندقد خود را به زمین فرستادیم تا بتوانیم جلوی آن‌ها ایستادگی کنیم. به هر حال امیدوارم تیم استقلال در آینده موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.