سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از همه بازیکنان بزرگتر است و اگر کسی بخواهد به آن بی‌احترامی کند جایی در این تیم نخواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان و اینکه منصور ابراهیم‌زاده اعلام کرده پرسپولیس را تا این اندازه ضعیف ندیده بود، گفت: خیلی خوشحالم که تیم‌مان شرایط خوبی پیدا کرده و هفته به هفته بهتر هم می‌شود اما متاسفم از اینکه همکار خوب من نسبت به پرسپولیس چنین نگاهی دارد. واقعا اگر پرسپولیس ضعیف بوده آقای ابراهیم‌زاده باید به فکر تیم خودش باشد که چطور مقابل یک تیم ضعیف شکست خورده است.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی را کاملا در اختیار داشتیم. در نیمه اول به خاطر اینکه ۱۲۰ دقیقه مقابل راه‌آهن بازی کرده بودیم کمی ضعیف بودیم که این مسئله هم طبیعی بود. در نیمه دوم بازی با پیکان داور دو پنالتی مسلم ما را نگرفت و اگر کمی هوشیار بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به پیکان بزنیم. در مجموع خوشحالم که با این پیروزی توانستیم وضعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اعتراض پیام صادقیان نسبت به تعویض شدنش در بازی با پیکان خاطرنشان کرد: پرسپولیس بسیار بزرگی است و اینها نمی‌توانند برای آن حاشیه درست کنند. مسلما با این نوع حرکات برخورد می‌شود همانطور که در گذشته هم این اتفاق رخ داده است. پرسپولیس از همه بازیکنان بزرگتر است و اگر کسی بخواهد به آن بی‌احترامی کند جایی در این تیم نخواهد داشت.

درخشان در خصوص وضعیت مالی بازیکنان پرسپولیس گفت: باید از مسئولان باشگاه به ویژه سیاسی تشکر ویژه‌ای کنم که هفته به هفته به بازیکنان پول پرداخت می‌کنند تا بازیکنان مشکل نداشته باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه پرسپولیس می‌خواهد خود را در تعطیلات نیم‌فصل تقویت کند در پاسخ به این سوال که آیا پیش از دربی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود، عنوان کرد: اگر قبل از دربی برای ما مقابل گل‌گهر سیرجان بازی بگذارند در آن مسابقه به میدان نمی‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.