کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از اینکه رحمتی مرا به داخل دروازه فرستاد دقایقی بعد توپ را در درون دروازه او جای دادم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نوری در پایان دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی در سطح خوبی برگزار شد. ما در نیمه اول خیلی بهتر از حریف بازی کردیم اما قدر فرصت‌های گلزنی را ندانستیم اما در نیمه دوم نتیجه حملات خود را گرفتیم و به حق‌مان که کسب سه امتیاز بود، رسیدیم.

وی در مورد آینده تیمش گفت: باید تلاش کنیم این بردها ادامه پیدا کند تا در پایان نیم‌فصل اول در جایگاه خوبی در جدول قرار گیریم و در نیم فصل دوم نیز برای قهرمانی بجنگیم.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به خوشحالی بعد از گلش به پیکان توضیح داد: چند ساعت قبل از بازی از یکی از دوستانم خواستم سربند «یاحسین» برای من بیاورد، چرا که می‌دانستم گلزنی می‌کنم و می‌خواستم بعد از زدن گل سربلند «یاحسین» را نشان دهم. من از کودکی عاشق امام حسین (ع) بوده‌ام و امیدوارم در این ماه عزیز دعاهای مردم مستجاب شود. 

وی ادامه داد: این چهل‌ویکمین گل من برای پرسپولیس بود. از این بابت خدا را شکر می‌کنم. از بچه‌های تیم نیز تشکر می‌کنم، چرا که در واقع زحمات آنها را تکمیل کردم. 

نوری در پاسخ به این سؤال که در صحنه‌ای از بازی چرا مهدی رحمتی او را به داخل دروازه پیکان فرستاد، گفت: من و مهدی سال‌هاست که با هم رفیق هستیم. در آن صحنه وقتی نتوانستم توپی را با ضربه سر بزنم مهدی مرا به داخل دروازه فرستاد و گفت به جای توپ خودت وارد دروازه شو. البته من وارد دروازه شدم و دقایقی بعد توپ را در درون دروازه پیکان جای دادم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )