سرمربی تیم فوتبال نفت می‌گوید دیدگاه و اعتمادی که نسبت به مربیان خارجی وجود دارد، نسبت به مربیان ایرانی نیست.
به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: این هفته با تیمی بازی داریم که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده ولی دارای نفرات خوبی است. داشتن بازیکنی مثل رضا عنایتی که کوله‌باری از تجربه را در لیگ‌های پیشین دارد، بسیار قابل توجه است و داشتن بازیکنی مثل او برای هر تیمی نعمت است.
او اضافه کرد: در بازی قبلی مقابل ملوان سه امتیاز را در لحظات آخر با تساوی عوض کردیم اما در این بازی به خوبی تیم پدیده را آنالیز کرده‌ و تلاش می‌کنیم سه امتیاز را به دست آوریم. امیدوارم بازیکنان ما در زمین به خوبی بازی را مدیریت کرده و فراموش نکنند که تا لحظه سوت پایان به هیچ تیمی امتیاز داده نمی‌شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد مصدومان و محرومان تیمش نیز اظهار کرد: در حال حاضر سعید لطفی بازیکن مصدوم ماست و وحید امیری هم از هفته بعد به جمع بازیکنان ما اضافه می‌شود.
منصوریان در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن نام او به عنوان گزینه سرمربی‌ تیم امید نیز گفت: تا این لحظه با من به صورت مستقیم صحبت نشده ولی طبیعی بود که بعد از سپری کردن ۳۶ ماه بدون باخت در تیم ملی امید از من نیز به عنوان یکی از گزینه‌ها نام برده شود. تا پیش از بازی با تیم ملی کره در کیش عملکرد من برای همه مشخص بود اما وقتی به جایی رسیدیم که احساس کردم نگاه به مربی ایرانی مانند مربی خارجی نیست و این که هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌ایم که به مربیان جوان ایرانی توجه لازم شود، تصمیم به جدایی گرفتم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: وقتی عادل فردوسی‌پور در برنامه پربیننده ۹۰ خطاب به من می‌گوید اگر قهرمان جام ملت‌ها آسیا در مقطع زیر ۲۲ سال بشوی چه اتفاقی می‌افتد، من هم آن تصمیم را گرفتم. گفتن این حرف مانند این است که به کارلوس کی‌روش بگوییم اگر در جام ملت‌ها قهرمان شویم مگر چه اتفاقی رخ داده است.
منصوریان خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران سه دوره با مربیان خارجی به جام جهانی صعود کرده است و همین امر سبب به وجود آمدن یک اعتماد به نفس از سوی این مربیان برای مردم ما شده است.
او اضافه کرد: مربیان جوان ایرانی باید تلاش خود را بیشتر کنند و با علم و دانش بیشتر و تلاش برای به‌روز کردن فوتبال خود به فعالیت بپردازند تا به ما هم اطمینان شود.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )