سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: انتظارم از بازیکنان نفت این است که با مدیریت تیم ما را به پیروزی برسانند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی نفت - پدیده خراسان اظهار داشت: پدیده تیم خوبی است که از لیگ یک آغاز کرده و پیش آمده است. این تیم بازیکنان خوبی دارد از جمله رضا عنایتی دارد که کوله‌بار تجربه ۱۵ سال بازی در لیگ برتر را دارد و بودنش برای هر تیمی نعمت است.

وی افزود: ما سه امتیاز بازی با ملوان بندرانزلی را در دقیقه ۹۵ به اضافه ۲۰ از دست دادیم و اکنون هم باید کاری کنیم که بتوانیم در این بازی پیروز شویم.

سرمربی تیم نفت تصریح کرد: ما تیم پدیده را آنالیز کردیم و به دنبال آن هستیم که سه امتیاز را بگیریم. در چندین بازی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم و بازیکنان ما باید به گونه‌ای بازی را مدیریت کنند که در آخرین لحظات سه امتیاز را از دست ندهیم و بدانند تا زمانی که سوت پایان بازی زده نشده باید کارشان را به طور جدی پیگیری کنند.

وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش گفت: ما مانند هفته‌های گذشته سعید لطفی را نداریم و با توجه به اینکه از وحید امیری با توجه به فشردگی مسابقات زیاد استفاده کرده بودیم با صلاحدید کادر پزشکی به او استراحت دادیم اما بازیکن محرومی نداریم.

منصوریان در باره حضورش در تیم امید هم تاکید کرد: با من صحبتی در این باره نشده است. البته با توجه به ۳۶ ماه کار در تیم امید طبیعی بود که گزینه شوم و از عملکرد من هم اطلاع دارید. نتایجی که تیم من تا پیش از بازی با کره جنوبی کسب کرده‌ام مشخص است و معتقدم در تیم امید هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم که به مربیان اطمینان لازم را داشته باشیم. 

وی ادامه داد: در برنامه ۹۰ زمانی که فردوسی‌پور مقابل حداقل ۲۰ میلیون بیننده به من گفت اگر با تیم زیر ۲۲ سال قهرمان آسیا شوی چه می‌شود همان زمان به دستیارانم گفتم زمانی که به تهران بازگشتیم از تیم جدا می‌شوم.

سرمربی تیم فوتبال نفت خاطرنشان کرد: این مانند آن است که به کی‌روش بگویند اگر قهرمان جام ملت‌ها شوی چه می‌شود. 

منصوریان یادآور شد: ما باید این احساس و شایستگی را در مربیان جوان خود ببینیم البته اینکه ما سه دوره جام جهانی را با مربیان خارجی تجربه کردیم هم بی‌تاثیر نیست. در سال ۹۸ ویرا، ۲۰۰۶ برانکو، و ۲۰۱۴ کی‌روش ما را به جام جهانی بردند و شاید به این دلیل به آنها اعتماد بیشتری وجود دارد اما امیدواریم ما هم با تلاش بیشتر بتوانیم این اعتماد را جلب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.