کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تمرین کردن را پیدا کرده‌ام اما به خاطر مصرف قرص‌های آنتی بیوتیک توان بدنی‌ام تحلیل رفته است و بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیستم.
محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت بدنی خود، بازی فردای پرسپولیس و راه‌آهن، حساسیت جام حذفی، آینده سرخپوشان در لیگ برتر و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

تسنیم: درد شکمت برطرف شد؟

بله خوشبختانه از روز پنجشنبه شرایط تمرین کردن را پیدا کردم اما به خاطر مصرف قرص‌های آنتی بیوتیک توان بدنی‌ام تحلیل رفته است و تا حدودی از شرایط آرمانی فاصله گرفته‌ام.

تسنیم: با شرایطی که داری می‌توانی در بازی با راه آهن به میدان بروی؟

شاید نتوانم ۹۰ دقیقه بازی کنم اما توان ۷۰ دقیقه بازی را دارم. البته تصمیم با کادرفنی است و هر چند دقیقه که آنها صلاح بدانند در میدان حضور خواهم داشت. هرچند از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارم و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

تسنیم: به نظر می‌آید بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست در دیدار با سایپا از نظر روحی و روانی شرایط چندان خوبی نداشته باشند.

متأسفانه به خاطر شرایطی که داشتم نتوانستم این بازی را از نزدیک تماشا کنم. بچه‌ها اعتقاد داشتند سایپا در این بازی قدر تک موقعیت خود را دانسته و بازی را برده است اما ما چند فرصت مسلم گلزنی را از دست داده‌ایم. به هر حال این مسابقه تمام شده و بازیکنان ما در حال حاضر فقط روی بازی با راه‌آهن تمرکز دارند.

تسنیم: انگار روی جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اید...

جام حذفی برای ما فوق‌العاده بااهمیت است و باید همه توان خود را در این جام به کار بگیریم تا انشاءالله با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.



تسنیم: به نظرت این پرسپولیس توان قهرمانی دارد؟

صددرصد، تیم ما اگر بدشانسی نیاورد و هر هفته چند بازیکن خود را به خاطر مصدومیت از دست ندهد می‌تواند در هر سه جام مدعی باشد، ضمن اینکه قرار است چند بازیکن جدید هم در نیم‌فصل به جمع ما اضافه شوند.

تسنیم: آیا به این فکر کرده‌اید که در صورت حذف از جام حذفی هیچ توجیهی برای هواداران قابل قبول نیست؟

حق با شماست، ما در لیگ به هیچ وجه نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم و تنها راه جبران ناکامی در لیگ، قهرمان شدن در جام حذفی است، هر چند در لیگ هم می‌توانیم با کسب دو برد پیاپی به جمع مدعیان برگردیم.

تسنیم: این هفته چند بازیکن مصدوم دارید؟

فکر کنم فقط علی عسگری شرایط بازی کردن نداشته باشد. نوروزی و دغاغله در تمرینات گروهی حضور دارند و این خبر خوبی برای کادر فنی است.

تسنیم: گویا قطع همکاری باشگاه با اسپانسر باعث شده از لحاظ مالی به مشکل بخورید؟

پرداخت‌ها به صورت هفتگی همچنان انجام می‌شود و ترجیح می‌دهم راجع به مسائل مالی بیشتر از این صحبت نکنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )