مربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد این تیم برای شکست پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی فردای پرسپولیس و راه‌آهن در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: دیداری دشوار در انتظار هر دو تیم است، البته این بازی برای پرسپولیسی که از کورس قهرمانی لیگ برتر عقب افتاده، اهمیت بیشتری دارد. پرسپولیس نمی‌تواند به تیم‌های صدر جدول برسد و به خاطر همین تمام انرژی خود را برای قهرمانی در جام حذفی خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: ما چند هفته پیش در لیگ با پرسپولیس بازی کردیم و به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنایی کامل داریم. استیلی هم به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده و آماده جدال با این تیم هستیم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که بهتر است بازی با پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار شود یا ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: برای ما که در این مسابقه میهمان هستیم فرقی نمی‌کند در چه زمینی بازی کنیم. این موضوع برای پرسپولیسی‌ها مهم است. آنها دوست دارند در ورزشگاه آزادی که زمین خودشان است، بازی کنند.

لطیفی در مورد اینکه آیا امکان دارد پرسپولیسی‌ها در صورت شکست احتمالی مقابل راه‌آهن، ورزشگاه تختی را مقصر بدانند، گفت: ورزشگاه تختی آنطور هم که می‌گویند بد نیست هرچند با ورزشگاه آزادی قابل قیاس نیست. در مجموع بازی در هر ورزشگاهی باشد ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.