سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برنده دیدار ما با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به فینال می‌رسد.
ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تراکتورسازی گفت: شرایط تیم خوب است ما به تهران آمدیم و با برگزاری تمرینات طبق برنامه خودمان را آماده دیدار مقابل سایپا در جام حذفی کردیم.

وی افزود: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. سایپا تیم بسیار خوبی است. ما بعد از دیدار مقابل پیکان بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کردیم تا بتوانیم در جام حذفی با آمادگی کامل به مصاف حریف برویم. بدون شک روز یکشنبه بازی راحتی در پیش نداریم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با اینکه تراکتورسازی چندی پیش سایپا را شکست داده، خاطرنشان کرد: نمی‌توان دیدار جام حذفی را با لیگ برتر مقایسه کرد. شرایط جام حذفی کاملاً متفاوت است و هر سه تیم برای کسب پیروزی به میدان می‌آیند. هر تیمی که در این مسابقه پیروز شود به فینال می‌رسد.

ذوالفقاری در ارتباط با شکست مقابل پیکان و اینکه بازیکنان این تیم حریف را دست کم گرفته بودند، اظهار داشت: بازیکنان ما حریف را دست کم نگرفتند. آنها می‌دانند هر بازی بسیار سخت است و نمی‌توان به شرایط حریفان در جدول نگاه کرد. لیگ برتر یک ماراتن طولانی است که در آن برد و باخت وجود دارد. پیکان حریف قدرتمندی بود و ما در این بازی شکست خوردیم. این باخت هم دلیل بد بودن ما نیست. این بازی پس از تعطیلی ۱۷ روزه لیگ برتر برگزار شد که این وقفه برای تیم‌های بالای جدولی بسیار بد بود و در روند نتیجه‌گیری این تیم‌ها اختلال به وجود آمد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد فحاشی هواداران تراکتورسازی به مهدی رحمتی و اینکه باشگاه پیکان به کمیته انضباطی اعتراض کرده‌اند، گفت:‌ من چنین چیزی را ندیدم و متوجه فحاشی نشدم.

وی در پاسخ به این سؤال که حتی رسول خطیبی اعلام کرده که رحمتی کاری انجام داده که هواداران تحریک شدند، گفت:‌من چیزی نشنیدم اگر پیکانی‌ها اعتراضی هم انجام دهند مسئولان باشگاه ما این مورد را پیگیری می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.