سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: ضعیف‌ترین فدراسیون تاریخ فوتبال ایران در زمان کفاشیان بوده است و این به خاطر فوتبالی نبودن او می‌باشد.
جمشید شاه‌محمدی سرمربی تیم امید پرسپولیس پیرامون انتخابش در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: به اصرار حسین عبدی این تیم را تحویل گرفتم و سه جلسه است که با تیم امید پرسپولیس کار می‌کنم. تیم خوب و آینده‌داری است ولی از لحاظ امکانات شرایط خوبی نداریم و متأسفانه مدیران و مسئولین فقط شعار می‌دهند و عمل نمی‌کنند.

شاه‌محمدی درباره تیم ملی نوجوانان و جوانان و امیدها اظهار داشت: متأسفانه چند سال اخیر فوتبال پایه بسیار ضعیف شده و نتیجه آن در تیم‌های ملی پایه دیده می‌شود. ضعف مدیریت در فدراسیون و باشگاه‌ها این مشکل را به وجود آورده است. مدیرانی که ورزشی نیستند و عرق فوتبال نریختند نمی‌توانند در این فوتبال خدمت کنند. کشور آلمان سال‌ها بهترین مربیان را در تیم‌های پایه به کار می‌برد و نتیجه‌اش را گرفت و قهرمان جام جهانی شد. اگر ما همینطور پیش برویم در آینده از تیم‌های کشورهایی که جمعیت آنان به اندازه ورزشگاه آزادی نیست شکست می‌خوریم. ضعیف‌ترین مدیریت تاریخ فوتبال در زمان کفاشیان بوده و این به خاطر فوتبالی نبودن او و مدیرانی است که در باشگاه‌ها انتخاب شدند. رئیس فدراسیون در برابر شکست‌های تیم ملی با لبخند جواب مردم را می‌دهد. فدراسیون مربیان خوبی همچون فرهاد کاظمی، فیروز کریمی را کنار گذاشته و از وینگادا برای تیم امید استفاده می‌کند. مدیرانی همچون رحیمی را به پرسپولیس می‌آورد که هیچ نتیجه ورزشی خوبی در کارنامه ندارد. رحیمی  چند سالی که در فدراسیون هندبال بود برای ایران یک تشتک هم افتخار نیاورد.

شاه‌محمدی در ادامه درباره مشکلات تیم بزرگسالان پرسپولیس نیز، گفت:‌مشکل تیم پرسپولیس درخشان و مربی نیست. پرسپولیس بازیکن مؤثر و تمام کننده ندارد و این کیفیت بازی پرسپولیس را از بین برده است. هواداران باید صبور باشند و تحمل کنند تا در نیم‌فصل با جذب بازیکن خوب تیم تقویت شود و نتیجه بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.