سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با احتمالاتی که در نظر گرفته‌ایم به احتمال فراوان الجزیره امارات یا السد قطر حریف احتمالی ما در لیگ قهرمانان آسیاست.
علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حریف احتمالی تیم فوتبال نفت تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ نمایندگان جنوب غرب آسیا شامل هند، عراق، سوریه، بحرین، عمان و ... با یکدیگر دیدار می‌کنند و از بین این تیم‌ها چهار تیم بالا می‌آید که این چهار تیم هم با الشباب و الجزیره امارات و الجیش و السد قطر بازی می‌کنند که از بین این تیم‌ها دو تیم به مرحله اصلی صعود می‌کند که یک تیم با ما به عنوان نماینده پلی‌آف ایران و یک تیم با نماینده عربستان بازی خواهد کرد و چون ما سهمیه ۱+۳ هستیم میزبان خواهیم بود و به احتمال فراوان با محاسباتی که کرده‌ایم احتمالاً الجزیره امارات یا السد قطر حریف نفت تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

وی درباره شناختش از حریفان احتمالی نفت تهران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: همانطور که می‌دانید السد قطر به دنبال خرید ژاوی از بارسلونا بود که او با بارسا تمدید کرد و در این تیم ماند البته آنها به دنبال یک مهاجم به جای رائول گونزالس هم هستند چرا که او سمتی مهم در کمیته ملی المپیک قطر گرفته است. همینطور تیم الجزیره برای رفع معایبش در خط حمله حدود ۴۰ میلیارد تومان بودجه کنار گذاشته که  البته السد هم همین مقدار بودجه را برای ترمیم مشکلات تیمش در نظر گرفته و آنها این هزینه‌ها را می‌کنند تا بتوانند راهی لیگ قهرمانان‌ آسیا شوند.

سرمربی تیم نفت تهران اظهار داشت: قطعاً‌ پلی‌آف سختی را در پیش خواهیم داشت و اینطور نیست که کسی فکر کند با نمایندگان هند یا بنگلادش قرار است بازی کنیم. ما باید در سه جام؛ حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم و امیدوارم که بتوانیم از مرحله پلی‌آف رد شده و به مرحله گروهی برسیم.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که آیا برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستید لیگ برتر یا جام حذفی را قربانی کنید، گفت: فعلاً بنا نداریم هیچکدام از این جام‌ها را فدا کنیم و می‌خواهیم در هر سه جبهه پرقدرت ظاهر شویم و به همین دلیل از مسئولان باشگاه خواسته‌ایم که افزایش بودجه داشته باشیم تا حضوری پرقدرت در هر سه رقابت را تجربه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه این باشگاه چه برنامه‌هایی برای حضور پرقدرت در رقابت‌های آسیایی را دارد، تصریح کرد: ما همچنان احتیاج به خرید یک مهاجم با تجربه و شش دانگ خارجی داریم چرا که فوروارد خوبی که ایرانی هم باشد بیرون نمانده است. این مسئله قطعاً در دستور کار ما هست و می‌خواهیم یک مهاجم خارجی جذب کنیم که بلد باشد ضربه آخر را خوب بزند و این مسئله برای ما مهم است و در این رابطه با رئیس جدید هیأت امنای باشگاه نفت هم صحبت کردم تا این اتفاق‌ها انجام شود.

وی در پایان گفت: در تعطیلی ۵۰ روزه لیگ حتماً باید اردویی را در امارات داشته باشیم تا با تیم‌های این کشور بازی کنیم چرا که بدن بازیکنان باید به بازی با تیم‌های عربی که معمولاً جوانمردانه هم بازی نمی‌کنند عادت کند و برای این مورد هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.