بانوی پیر قرارداد هافبک فرانسوی خود را تمدید کرد و به گمانه‌زنی‌هایی که درخصوص آینده او در تورین وجود داشتT پایان داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که قرارداد میان این باشگاه و پل پوگبا تا پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ تمدید شده است و این هافبک فرانسوی به پیشنهاداتی که از سوی تیم‌های رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن داشت نه گفته است.

پوگبا که ۲ سال پیش منچستریونایتد را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد، در این مدت توانسته خودش را در جمع بهترین هافبک‌های حال حاضر فوتبال اروپا قرار دهد و به همین دلیل شایعات فراوانی در خصوص احتمال جدایی وی از بانوی پیر مطرح شده است که در میان آنها از پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید به عنوان اصلی‌ترین مشتریان این بازیکن ۲۱ ساله نام برده می‌شد اما یووه قرارداد او را که فصل آینده به پایان می‌رسید، برای ۳ فصل دیگر تمدید کرده است.

جوزپه ماروتا، در این خصوص اظهار داشت: در جلسه‌ای که صبح امروز (جمعه) با حضور سهامداران باشگاه داشتیم، توافق شد که قرارداد پل پوگبا تمدید شود و او تا سال ۲۰۱۹ بماند.

در همین حال مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا نیز خبر پیوستن وی به یوونتوس را تأیید کرد و گفت: بله ما با جوزپه ماروتا ملاقاتی داشتیه‌ایم و با یکدیگر در خصوص عقد قرارداد جدید با پوگبا به توافق رسیده‌ایم. حالا این اتفاق عملی شده است و هم ما، هم خود پل از این بابت خوشحالیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.