مدافع تیم فوتبال صبا گفت:‌ ما اگر در چند دیدار به نتیجه می‌رسیدیم می‌توانستیم هم‌اکنون در رده اول یا دوم قرار بگیریم.
مسعود حق‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص پیروزی صبا مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: خوشبختانه ما سه برد پیاپی به دست آوردیم و امیدوارم این موضوع در ادامه لیگ هم برای ما وجود داشته باشد و در بازی‌ها بتوانیم به پیروزی برسیم. این مسئله می‌تواند با شارژ روحی بازیکنان محقق شود و امیدوارم مسائل مالی‌مان برطرف شود.

وی ادامه داد: ما در دیدار مقابل تراکتورسازی ۲ بر صفر پیش بودیم اما بازی را واگذار کردیم. در بازی با راه آهن هم می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما مساوی شد و در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم خودمان نتیجه را واگذار کردیم. خوشبینانه این است که هم‌اکنون می‌توانستیم در رده اول یا دوم قرار بگیریم. ادعای قهرمانی نداریم؛ اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

مدافع صبا در مورد اینکه آیا مشکلات مالی این تیم برطرف شده یا خیر، تصریح کرد: بازیکنان جدید ۳۰ درصد از قراردادشان را دریافت کردند. با ما بازیکنان قدیمی تسویه حساب شد و طلب‌های سال‌های گذشته‌مان پرداخت شد. یک چک هم به ما داده بودند که برای روز پنجشنبه بود و امیدوارم در این هفته این مشکلات حل شود.

حق‌جو در خصوص اینکه صبا در ۱۲ هفته ۱۳ گل دریافت کرده، گفت: خط دفاعی ما تغییرات زیادی داشته؛ اما در سه بازی اخیر یک گل هم دریافت نکردیم و به قول معروف کلین‌شیت داشته‌ایم. اگر شرایط کلی تیم خوب باشد می‌توانیم در پایان فصل در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.