مهاجم هلندی بایرن‌مونیخ شایعه انتقالش از بایرن‌مونیخ به تیم‌های دیگر را رد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، آرین روبن تأکید کرد که قصد جدایی از بایرن‌مونیخ را ندارد. ملی‌پوش هلند در سال ۲۰۰۹ از رئال مادرید به بایرن‌مونیخ رفت و دوران موفقی را در این تیم سپری کرد. روبن سه بار قهرمان بوندس‌لیگا شد و در سال ۲۰۱۳ به همراه این تیم قهرمان اروپا شد و در فینال موفق شد گل کلیدی در پیروزی بایرن‌مونیخ مقابل دورتموند را به ثمر برساند.

در پایان فصل گذشته صحبت‌هایی در خصوص پیوستن روبن به منچستریونایتد مطرح شد؛ اما این بازیکن ۳۰ ساله احتمال هرگونه انتقال از این تیم را رد کرد.

روبن اظهار داشت: از حضور در بایرن‌مونیخ به شدت لذت می‌برم. بایرن باشگاهی کامل با یک مربی بسیار عالی است. خانواده من خوشحال هستند و ما پنج سال است که اینجا زندگی می‌کنیم. واقعاً همان جایی هستم که دوست دارم باشم.

وی ادامه داد: بهتر از این نمی‌شود بنابراین نیازی نیست به حضور من در باشگاه‌ها یا لیگ‌های دیگر فکر کنید. کسی نمی‌داند که آیا من سه سال دیگر به لیگ برتر بازمی‌گردم یا نه اما در حال حاضر حتی یک درصد هم به رفتن به انگلیس یا هر جای دیگر فکر نمی‌کنم.

بازیکن بایرن‌مونیخ خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۰ ساله هستم و به نظر نمی‌رسد که بخواهم به لیگ دیگری بروم. در انگلیس و اسپانیا بوده‌ام و بنابراین چنین آرزویی ندارم. صد در صد معتقدم که مدت‌ها در همین تیم خواهم ماند.

وی اضافه کرد: قبلاً هم سه یا چهار ماه عالی بازی می‌کردم شاید حتی بهتر از حالا بازی می‌کردم؛ اما مصدوم می‌شدم و همه‌چیز از اول شروع می‌شد اما حالا به خاطر اینکه آمادگی‌ام ثبات دارد، می‌توانم همین سطح را حفظ کنم و این به معنای آن است که می‌شود بیشتر از فوتبال لذت برد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )