سرپرست استقلال با تشریح آنچه که پس از دیدار تیمش برابر پدیده رخ داد گفت: اتفاقات پیش آمده بعد از بازی استقلال و پدیده سوء تفاهم بود.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار تیمش برابر پدیده مشهد گفت: ما موقعیت‌های خوبی در این دیدار داشتیم و بر بازی مسلط بودیم. همان ابتدای کار می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما بدشانسی مانع از این اتفاق شد. در نیمه دوم این دیدار پدیده سعی داشت تا جریان بازی را در دست بگیرد و البته موقعیت‌هایی هم داشت اما فکر می‌کنم باز هم ما در این نیمه هم توانایی گل زدن داشتیم.

وی افزود: تصورم این است که گرفتن یک امتیاز از تیم خوب پدیده در مشهد، نتیجه خوبی است. فراموش نکنید ما قبل از این بازی در اهواز ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودیم و کارمان کمی دشوار بود.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی درباره علت درگیری میان ماموران نیروی انتظامی و چند عضو کادر فنی استقلال عنوان کرد: پیش از هر چیز از یگان ویژه نیروی انتظامی و مسئولان بازی تشکر می‌کنم. من می‌دانم که آن‌ها برای این دیدار زحمت زیادی کشیدند خصوصا یگان ویژه که از ساعت‌ها قبل از بازی در استادیوم حاضر است و بعد از بازی هم تا ساعت‌ها در ورزشگاه می‌ماند. گاهی اوقات کارهای کوچکی در این میان انجام نمی‌شود و این نباید کار دیگر نیروها را زیر سوال ببرد. همه اتفاقاتی که آنجا افتاد سوء تفاهم و دلخوری‌ای بود که به دلیل فشار و هیجان بعد از بازی رخ داد.

او ادامه داد: بعد از پایان بازی با پدیده، ماموران یگان ویژه آقایان عالمی، بیانی و همدانی را که از اعضای کادر فنی استقلال هستند، نشناختند و مانع از ورود آن‌ها از روی سکوها به داخل زمین شدند تا به رختکن استقلال بیایند. از سوی دیگر ازدحام شدیدی وجود داشت و کمی فضا را ملتهب کرده بود. به یکباره دیدم آندرانیک تیموریان به سمت ماموران می‌رود و از آن‌ها می‌خواهد که راه را برای مربیان باز کنند. به سمت آندرانیک رفتم و به او گفتم این وظیفه تو نیست که این کار را بکنی. شما به رختکن برو تا من خودم این مسئله را حل کنم.

ماجدی اضافه کرد: همان طور که گفتم فضای شلوغی در آن منطقه شکل گرفته بود و حتی مربیان ما بین نرده گیر کرده بودند. ماموران یگان ویژه گفتند اگر در را باز کنیم تماشاگران به زمین وارد می‌شوند. این کل ماجرایی بود که در آنجا رخ داد و خب یک ناراحتی و یک سوء تفاهم هم در این میان رخ داد. بعد از همه این اتفاقات و اضافه شدن اعضای کادر فنی استقلال به سایر تیم، فرمانده یگان ویژه مشهد نزد ما آمد و آقای همدانی از ایشان عذرخواهی کرد و البته ایشان هم با سعه صدر گذشت کردند و البته خودشان هم اعتقاد داشتند که با صبوری بیشتر می‌شد مانع از این سوء تفاهم شد.

وی گفت: متاسفانه بدی‌ها را در این فوتبال بیهوده به تصویر می‌کشیم و آن‌ها را بزرگ‌نمایی هم می‌کنیم. چنین اتفاقاتی جزئی از فوتبال است و البته ما دوست نداریم که آن‌ها رخ دهند اما بزرگ کردن آن‌ها واقعا کار درستی نیست و معلوم نیست ما دنبال چه هدفی هستیم. این ماجرا تا آنجایی که به من مربوط می‌شد، تلاش کردم تا با پادرمیانی آن را حل کنم و البته درایت آقای قلعه‌نویی هم کمک زیادی کرد تا مسئله ختم به خیر شود.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی درباره دلیل برگزار شدن تمرین‌های تیمش پشت درهای بسته اظهار کرد: این تصمیمی است که کادر فنی باشگاه گرفته و شاید یکی از دلایل آن تمرکز بیشتر بازیکنان و آرامش تیم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.