سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی در استقلال عصای دستم بود و به عنوان کاپیتان مدیریت خوبی در تیم داشت.
پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تیم المپیک ایران اظهار داشت: تیم ما ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ خود را در بازی‌های آسیایی اینچئون کسب کرد. فوتبال ایران برای اولین بار چهار گل از ویتنام دریافت کرد، آنهم در شرایطی که خیلی از بازیکنان تیم المپیک تجربه حضور در لیگ برتر را داشتند.

«اگر قرار باشد مانند بازی‌های آسیایی عمل کنیم باز هم به المپیک نمی‌خواهیم رفت»، وی با تأکید بر این موضوع افزود: باشگاه‌ها حق دارند از بازیکنان جوان خود استفاده کنند اما باید اولویت تیم ملی باشد. ما باید مانند کشورهای دیگر بازیکنان را در اختیار تیم المپیک قرار دهیم تا شانس موفقیت این تیم افزایش پیدا کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال «ب» کشورمان با اشاره به حضور کاشانی در تیم المپیک ایران به عنوان مدیر این تیم، گفت: فکر نمی‌کنم او بتواند با مربی خارجی کار کند.

مظلومی با اشاره به ناکامی تیم‌های پایه‌ای فوتبال ایران گفت: به جای اینکه سمینار و کلاس بگذاریم، باید به دنبال راهکاری برای حل مشکلات باشیم. متأسفانه کار ما در تیم‌های پایه صفر است و سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. باشگاه‌ها باید سازنده باشند تا از دست پخت‌شان استفاده کنند اما متأسفانه این کار را نمی‌کنند.

وی در ادامه افزود: ما در بدترین زمان ممکن مسابقات پایه را برگزار می‌کنیم، به فوتبال مدارس توجهی نداریم و ... . با این شرایط معلوم است که نتیجه نمی‌گیریم. زمین‌های خاکی که از بین رفت فوتبال ما نابود شد.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت پیشنهاد احتمالی هدایت تیم المپیک را قبول می‌کند، خاطرنشان کرد: صددرصد قبول می‌کنم. من تیم «ب» را در کمترین زمان ممکن به قهرمانی غرب آسیا رساندم و می‌توانم در تیم المپیک هم موفق باشم.

سرمربی پیشین تیم استقلال در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی در برنامه ۹۰ گفت: با مجیدی تعامل خوبی داشتیم و خوشحالم در یکی از بهترین استقلال‌های تاریخ سرمربی بودم. در آن تیم رفاقت حرف اول را می‌زد و همه به هم احترام می‌گذاشتند.

وی همچنین تصریح کرد: در آن برهه از زمان مجیدی عصای دستم بود و به عنوان کاپیتان مدیریت خوبی در تیم داشت. امیدوارم هرکجا که هست موفق باشد و مانند روزهای که بازی می‌کرد در مربیگری هم به خوبی عمل کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )