مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: شاید جلوی دوربین‌های تلویزیونی کارهایی انجام بدهم که ظاهرسازی به نظر برسد ولی در باطنم چیزی دیگری باشد. در هر حال وجدان هر کسی بهتر می‌داند چه کرده است.
رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک بر یک پدیده خراسان و استقلال، دلایل بازی نکردنش برای تیم سابق خود، اظهارات فرهاد مجیدی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: در مورد بازی با استقلال صحبت کن.

شناخت کافی را از تیم استقلال داشتیم و طبق این شناخت بالای ۷،۸ موقعیت گلزنی به دست آورده بودیم. چند دقیقه ابتدایی مرتکب اشتباهاتی شدیم که تیم استقلال با بازیکنان با تجربه خود نهایت استفاده را کرد و به گل هم رسید. در نیمه دوم خودمان را جمع و جور کردیم و هیچ فرصتی به استقلال ندادیم. از نتیجه بازی راضی نیستیم اما خوشحالم بازیکنان به این نتیجه رسیده‌اند که ما یک تیم هستیم و می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم روندی که در پیش گرفته‌ایم را ادامه دهیم.

* تسنیم: این بازی هم از تلویزیون پخش نشد.

متاسفانه هواداران فوتبال از دیدن یک بازی زیبا محروم شدند. امیدوارم مسئله بین فوتبال و سازمان لیگ به سرانجامی برسد. تنها تفریح مردم تماشای فوتبال است و زودتر باید این اختلافات باید حل شود تا مردم به حق خودشان برسند.

* تسنیم: در این سن و سال هم خوب بازی می‌کنی.

یک زمان وارد عرصه حرفه‌ای فوتبال می‌شویم باید بدانیم که یک زمان هم باید این عرصه به پایان برسد و به قول معروف تمام شویم. شرایط بدنی‌ام به گونه‌ای است که اضافه وزن نمی‌آوردم و همیشه هم گفته‌ام که دوست دارم در اوج باشم.

* تسنیم: استقلال را چطور دیدی؟

با همه احترامی که برای استقلال قائلم باید بگویم این تیم در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت. استقلال بزرگترین تیم آسیا است و هواداران زیادی دارد و با مهره‌هایی که دارد و با بازگشت بازیکنان مصدوم این تیم خیلی زود به شرایط آرمانی خود بازگردد.

* تسنیم: در مورد علیرضا مرزبان صحبت کن. قبول داری با رفتارش و حرکاتی که انجام می‌دهد، قصد دارد تیمش را برای پیروزی تحریک کند؟

صد در صد این موضوع را قبول دارم. او در سال اول خود به عنوان سرمربی انرژیک کار می‌کند و دوست دارد همیشه در حال کار کردن باشد. سال خوبی را با هم در حال گذراندن هستیم.

* تسنیم: به مهره‌هایی که استقلال دارد، اشاره کردی. حسرت نخوردی که چرا سال‌های آخرت را در استقلال بازی نکردی؟

اتفاقات فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. زمانی که از امارات برگشتم تصور نمی‌کردم که به غیر از استقلال در تیم دیگری بازی کنم اما چند سال است که شرایط بازگشتم به استقلال مهیا نمی‌شود. در این چند سال حسرت خوردم که چرا در این تیم بازی نکردم. به عنوان یک استقلالی همیشه دوست دارم این تیم موفق باشد و با وجود اتفاقاتی که برای من افتاد رنگ آبی برای من چیز دیگری است و دوست نداشتم هیچ وقت برای استقلال حاشیه‌سازی کنم.

* تسنیم: فرهاد مجیدی در برنامه نود مدعی شد که افرادی چون ناصرحجازی محبوب بود ولی برخی‌ها با هزینه کردن قصد دارند محبوب باشند. چه نظری در مورد اظهارات مجیدی داری؟

در مورد افرادی که هیچ اطلاعاتی ندارم، صحبت نمی‌کنم. وجدان هر کسی بهتر می‌داند که چه کاری کرده است. شاید من جلوی دوربین‌های تلویزیونی کارهایی انجام بدهم که ظاهرسازی به نظر برسد ولی در باطنم چیزی دیگری باشد. متاسفانه اختلافات فوتبالی ما در این چند سال سر به فلک کشیده و هیچ کس احترام دیگری را نگه نمی‌دارد. ریشه این اختلافات گسترده شده است. از طرفی ریشه‌کن کردن بدبینی در فوتبال ما سخت شده است. امیدوارم در جایگاه خودمان صحبت کنیم و احترام به فوتبال ما باز گردد و بدانیم که خدایی آن بالا نشسته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.