مهاجم ۲۹ ساله سفیدپوشان مادریدی معتقد است اولین ال‌کلاسیکوی فصل باید به جای شنبه شب در یکشنبه شب برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو که شب گذشته (چهارشنبه) در برتری ۳ بر صفر رئال مادرید در خانه لیورپول در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گل اول کهکشانی‌ها را در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند و اولین گل دوران حرفه‌ای خود را در ورزشگاه آنفیلد وارد دروازه سرخپوشان کرد، در خصوص اولین ال‌کلاسیکوی فصل که قرار است شنبه شب برگزار شود، گفت: واقعاً درک نمی‌کنم که چرا با وجود اینکه ما چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم باید ال‌کلاسیکو شنبه برگزار شود. ظاهراً مسئولان برگزاری مسابقات لالیگای اسپانیا توجهی به جزئیات ندارند، این در حالی است که ال‌کلاسیکو مهمترین بازی به شمار می‌رود.

وی افزود: واقعاً نمی‌توانم این موضوع را هضم کنم. باید به بازی‌های بزرگی نظیر ال‌کلاسیکو نگاهی ویژه‌تر شود. این مسابقه باید به جای شنبه شب یکشنبه شب برگزار شود. اگر از هر فوتبالیست حرفه‌ای هم بپرسید به شما خواهد گفت که برای چنین مسابقه‌ بزرگی دو روز فرصت برای ریکاوری کم است و این مدت باید به سه روز افزایش یابد.

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها که در ۱۳ بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری ۲۰ گل به ثمر رسانده است، تصریح کرد: ال‌کلاسیکوی پیش‌رو بازی دشواری خواهد شد، چون بارسلونا هم در شرایط خوبی به سر می‌برد و عالی بازی می‌کند. در این بازی هم قرار نیست جلوی لیونل مسی بازی کنم، در این بازی برابر بارسلونا قرار خواهم گرفت. بارسا تیم بزرگی است و باید بگویم رئال مادرید و بارسلونا شبیه به هم بازی می‌کنند.

بارسلونا هم ۲۴ ساعت پیش از بازی رئال مقابل بندرنشینان موفق شده بود در گروه F لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳ بر یک آژاکس هلند را در نیوکمپ شکست دهد.

پس از گذشت هشت هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا بارسلونا بدون هیچ شکستی و بدون اینکه حتی یکبار دروازه‌اش باز شود با ۲۲ امتیاز صدرنشین است. رئال مادرید هم با یک شکست و ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول این رقابت‌ها جای دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )