سرمربی تیم دوم شهر مادرید تأکید کرد که گل اول این تیم ساختار دفاعی مالمو سوئد را در جدال دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکسته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در پی برتری ۵ بر صفر شاگردانش در ورزشگاه ویسنته کالدرون مقابل مالموی سوئد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: در نیمه نخست تا آستانه گشودن دروازه مالمو پیش رفتیم ولی در این کار موفق نبودیم. در نیمه دوم هم پیشرفت بیشتری داشتیم و گل اول‌مان که توسط کوکه به ثمر رسید، باعث شد تا ساختار دفاعی مالمو را بشکنیم.

وی افزود: آنتونیو گریزمان نیز همانند هر مهاجمی علاقمند به گلزنی بود که در این بازی به هدفش رسید. او به وظیفه‌اش به خوبی عمل کرد و حالا نزدیک به آن بازیکنی شده که ما به آن نیاز دارم و چیزی که باید باشد. شادی گل گریزمان هم واکنشی ناخودآگاه بود. بین دو نیمه به او گفتم که در این بازی پایش به گلزنی باز خواهد شد.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو خاطر نشان کرد: باید در هر دیدار همانند این مسابقه بازی کنیم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید در ادامه راه با احتیاط باشیم. به بازی بعدی‌مان مقابل مالمو نیز همانند بازی فینال نگاه می‌کنیم.

سیمئونه در پایان خاطرنشان کرد: آلسیو چرچی توانایی بازی در خط حمله را دارد، چون می‌تواند برای مدافعان حریف دردسرساز شود، به همین دلیل در این دیدار در این پست بازی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.