سرمربی دورتموند با تمجید از عملکرد شاگردانش به خصوص در کارهای دفاعی تأکید کرد تیمش از فرم ایده‌الش هنوز فاصله دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در رقابت‌های بوندس‌لیگا وضعیت آنچنان خوبی ندارد اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا همچنان پیشتازی می‌کند. زردپوشان وستفالن شب گذشته (چهارشنبه) در شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شدند در استانبول ترکیه با نتیجه ۴ بر صفر از سد گالاتاسرای بگذرند و به سومین برد متوالی خود در گروه D برسند.

یورگن کلوپ با تمجید از عملکرد شاگردانش در ورزشگاه تورک تله‌کوم گفت: فکر نمی‌کنم رسیدن به این پیروزی کار ساده‌ای بود. گل‌هایی که ما به ثمر رساندیم همه به موقع بودند، به همین خاطر گالاتاسرای سعی کرد تا کار ما را سخت‌تر کند. ما در دفاع خیلی منظم‌تر بودیم و این کلید موفقیت‌مان در این بازی بود. در مقایسه با بازی معمول دورتموند ما در این دیدار وقت بیشتری را صرف کارهای دفاعی کردیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: همه رقبای ما در لیگ قهرمانان دورتموند را به اندازه حریفان بوندس‌لیگایی‌مان می‌شناسند. گالاتاسرای هم در این مسابقه عالی بازی کرد ولی برای رسیدن به پیروزی نیاز به چند فاکتور است که دورتموند آنها را داشت و باید بگویم که امشب شبِ دورتموند بود.

سرمربی ۴۷ ساله نایب قهرمان آلمان تصریح کرد: ما چندین بار در این بازی مالکیت توپ را در میانه میدان از دست دادیم ولی سر بزنگاه‌ها خیلی با هدف عمل کردیم. نسبت به دیدار برابر اف‌سی کلن خیلی بهتر بازی کردیم ولی با این حال هنوز هم از شکل و فرم ایده‌آل‌مان فاصله داریم. پس بابت این پیروزی جشن و پایکوبی به راه نخواهیم انداخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.