سرمربی تیم فوتبال آرسنال تصور می‌کند بازیکنان تعویضی و تازه‌نفس تیمش باعث نجات مقابل اندرلخت و پیروزی بر این حریف بلژیکی در وقت اضافه شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا «توپچی‌های لندن» (آرسنال) در جدالی خارج از خانه مقابل اندرلخت بلژیک ۲ بر یک برنده شدند. آرسن ونگر بعد از بازی اظهار داشت: اندرلختی‌ها خیلی خوب بازی می‌کردند. سازماندهی خیلی خوب داشتند و با تمرکز بالا فعالیت می‌کردند. این تیم از دفاع به حمله سریع عمل می‌کرد. البته ما بازی را تحت کنترل داشتیم هر چند که صاحب موقعیت زیادی نشدیم.

وی ادامه داد: آنها موقعیت خیلی خوبی داشتند که بعد از گل نخست، گل دوم را هم بزنند اما خوشبختانه از آن فرصت استفاده نکردند. در پایان کیفیت برتر بازیکنان تعویضی تیم من، باعث برتری شد. می‌دانیم که ستاره‌ای مثل پودولوسکی همیشه بوی گل می‌دهد. او بازیکنی بسیار مهم در تیم من است که توان و اهمیتش را امروز یکبار دیگر ثابت کرد.

در این دیدار نجار دقیقه ۷۱ برای اندرلخت گل زد و میزبان را پیش انداخت اما گیبس دقیقه ۸۹ آرسنالی‌ها را نجات داد و در نخستین دقیقه وقت اضافه پودولوسکی گل برتری را به سود تیمش زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.