سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از شکست برابر رئال مادرید گفت: مقابل رئال مادریدی مجازات شدیم که در بالاترین سطح قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه خانگی مقابل تیم رئال مادرید با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

برندان راجرز، سرمربی قرمزهای آنفیلد پس از پذیرش این شکست خانگی مقابل قوی های سپید مادریدی گفت: من فکر می کنم که در ۲۰ دقیقه اول بازی ما بازی عالی را از خود به نمایش گذاشتیم اول بعد از گل اولی که رئال مادرید به ثمر رساند،‌آنها توانستند توانایی خود را به ما دیکته کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم لیورپول برای غرورش بازی کرد، بازیکنان لحظه ای از تلاش دست نکشیدند و با همه توان دویدند،‌اما آنها مقابل تیمی داشتند بازی می کردند که در بالاترین درجه کیفیت قرار دارند و بازی کردن برابر چنین تیمی کار سختی است.

سرمربی لیورپول تاکید کرد: روی گل های دوم و سوم رئال ما دفاع ضعیفی از خود نشان دادیم، اما من بیش از نمی توانم از کسی چیزی بخواهم. ما در ابتدا نیاز داشتیم که گلی را به ثمر برسانیم که چنین اتفاقی برای تیم ما رخ نداد.

راجرز گفت: شما می توانید کیفیت و قدرت رئال مادرید را ببینید، سرعت و تکنیک بازیکنان این تیم را به راحتی می توانید مشاهده کنید و به همین علت است که این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا است.

وی ادامه داد: ما در خانه باختیم، اما از ادامه راه ناامید نیستیم و با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد، اما نباید فراموش بکنیم که مقابل رئال مادریدی مجازات شدیم که در بالاترین سطح قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.