مسابقه پدیده - استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سپاهان هم در تهران به راه آهن باخت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در هفته دوازدهم مهمان پدیده مشهد بود. استقلالی ها در شروع این مسابقه خیلی زود به گل رسیدند. این تیم در دقیقه سوم بازی توسط سجاد شهباز زاده به گل رسید و از حریف پیش افتاد. این گل زود هنگام نوید بخش یک برد برای استقلالی ها بود. استقلال با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفت اما در نیمه دوم پدیده رویای کسب سه امتیاز را از استقلال گرفت. در دقیقه ۵۰ مهدی خیری دروازه استقلال را باز کرد تا مسابقه یک بر یک مساوی شود.

پس از آن هم تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه حریف بی نتیجه بود و دیدار با همین تساوی یک بر یک به پایان رسید. این تساوی باعث شد تراکتورسازی با خیال راحت در صدر جدول بماند و فارغ از نتیجه ای که این تیم مقابل پیکان می گیرد، جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

امروز همچنین ملوان انزلی میزبان نفت تهران بود. این مسابقه تا آخرین دقایق بدون گل پیش می رفت که در دقیقه ۸۷ غلامرضا رضایی دروازه ملوان را باز کرد. نفتی ها که تنها چند دقیقه تا کسب یک برد خارج از خانه فاصله داشتند، در دقیقه ۹۵ گل خوردند تا تنها با یک امتیاز به تهران برگردند. زننده این گل سعید یوسف زاده بود. در این مسابقه حسن جعفری بازیکن ملوان در دقیقه ۵۶ کارت زرد دوم را از داور گرفت و اخراج شد.

سپاهان اصفهان هم امروز مهمان راه آهن تهران بود. سپاهانی ها که در جام حذفی متحمل شکست شدند و از دور این رقابت ها کنار رفتند، در لیگ برتر هم یک ناکامی را تجربه کردند. احسان حاج صفی بازیکن شاخص سپاهان در دقیقه ۶۰ از زمین اخراج شد. تک گل این دیدار را هم محمد حسین پور در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.