سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید زمانی که هدایت استقلال را عهده‌دار بود، به فرهاد مجیدی اعتقاد خاصی داشت.

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بازی برای هر دو تیم سخت بود. با توجه به اینکه گسترش فولاد تغییراتی در کادر فنی‌اش انجام داده بود، با تغییر تاکتیک مقابل ما قرار گفتند. ما هم این جوانب را در نظر گرفته بودیم و با یک روش مناسب به مصاف این تیم رفتیم.

وی افزود: در نیمه اول سعی کردیم بازی هوشمندانه‌ای به نمایش بگذاریم و بازی را کنترل کنیم. معتقدم در این امر هم موفق بودیم. بازی در کنترل ما بود و چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و به گل برسیم. اما در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و به گل رسیدیم. بعد از گل هم بازی را کنترل کردیم تا اینکه به پیروزی رسیدیم.

وی اضافه کرد: گسترش فولاد هم سعی داشت از بازی مستقیم استفاده کند و روی دروازه ما خطرناک ظاهر شود. اما ما فضاها را بسته بودیم و اجازه ندادیم فرصتی خلق کنند. خط دفاعی ما روز خوبی را پشت سر گذاشت و عملکرد قابل قبولی داشت.

مرفاوی درباره شکست صبا در جام حذفی مقابل شهرداری اردبیل نیز گفت: جام حذفی برای ما مهم بود و با تمام نفرات‌مان به مصاف شهرداری اردبیل رفتیم. اما در اردبیل شرایط برای تیم ما سخت بود. ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و چند فرصت خوب گلزنی هم خلق کردیم. معتقدم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما نتوانستیم به این مهم دست یابم. شهرداری اردبیل از تک فرصت خود به خوبی استفاده کرد و به گل رسید و در ادامه هم ما نتوانستیم بازی را برگردانیم.

سرمربی تیم صبای قم در ادامه صحبت‌های خود به بازی تیمش در هفته سیزدهم لیگ برابر استقلال اشاره کرد و گفت: استقلال تیم قابل احترامی است. این تیم از نفرات و کادر فنی خوبی بهره می‌برد اما ما سعی می‌کنیم با انجام یک بازی هوشمندانه مقابل این تیم به پیروزی برسیم. بازیکنان‌مان هم با انگیزه کار می‌کنند و مطمئنا تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا مقابل استقلال به پیروزی برسیم.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که در پایان نیم فصل چه رتبه‌ای را برای صبا مد نظر دارید، اظهار کرد: در حال حاضر که جایگاه مناسبی در جدول داریم و تلاش می‌کنیم به رتبه بهتری برسیم. هیچ تیمی نمی‌تواند جایگاهش را تضمین کند، ما هم از این قضیه مستثنا نیستیم. اما درباره صدر جدول باید بگویم نمی‌خواهم با نگاه به صدر جدول وسوسه شویم و تمرکزمان را از دست دهیم. ما فقط تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه ممکن را کسب کنیم.

او درباره ممنوعیت ورود دوربین‌ها به ورزشگاه نیز گفت: صداوسیما باید حق فوتبال را بدهد و بعد بازی‌ها را پخش کند. آن‌ها که درآمد خوبی در قبال پخش آگهی‌های تبلیغاتی دارند. حق پخش، حق فوتبال است. باشگاه‌ها می‌توانند از محل دریافت حق پخش مشکلات مالی خود را حل کنند. همه مشکل مالی دارند و ما مثل باشگاه‌های دیگر با کمبود منابع مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم، اگر این پول‌ها پرداخت شود مشکلات‌مان حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی در برنامه ۹۰ گفته بود بهترین دوره فوتبال در دوره مربی‌گری مرفاوی در استقلال بود، سرمربی سابق استقلال در واکنش به این صحبت‌ها اظهار کرد: من به مجیدی اعتقاد خاصی داشتم. او از نوادر فوتبال ایران بود زیرا از نظر فنی در سطح بالایی بود. قبل از من از او در پست هافبک استفاده می‌شد اما من تشخیص دادم که مجیدی در پست فوروارد می‌تواند بهتر عمل کند، بنابراین او را به خط حمله آوردم و همه دیدند که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. بعد از من هم چند سال در استقلال درخشید و شاید بتوان گفت مجیدی را احیا کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.