سخنگوی باشگاه استقلال مصوبات جلسه روز گذشته هیئت مدیره این باشگاه را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید سعید افجه‌ای ضمن تبریک هفته تربیت بدنی درباره جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال و مصوبات آن گفت: در این جلسه بخشی از زمان به پیگیری مصوبات قبلی گذشت و سپس اعضا به بررسی هزینه‌های جاری باشگاه مشغول شدند. جو هیئت مدیره استقلال همچنان صمیمی است و اعضا همدل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. هواداران عزیز به هیچ وجه نگران نباشند، ما مشکلات را رصد می‌کنیم.

وی افزود: یکی از مباحث مهمی که در این جلسه مطرح شد درباره خصوصی شدن باشگاه استقلال بود. بحث‌های خوب و مفیدی درباره خصوصی شدن باشگاه داشتیم و در روزهای آینده در بیانیه‌ای از سوی هیئت مدیره نظرمان را در این باره به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در بخش دیگری از اظهاراتش درباره سرنوشت سفر استقلال به آمریکا عنوان کرد: اطلاع دارید که پیش از این مذاکراتی برای حضور ما در این کشور مطرح شده بود و در این جلسه اعضا به طور کامل از چند و چون این سفر مطلع شدند و به صورت مبسوط صحبت کردند. اعضای هیئت مدیره بعد از شنیدن گزارش مربوط به سفر تیم به آمریکا، تصمیم گرفتند تا همچنان حضور در این کشور بررسی شود. هرچند که به احتمال فراوان بعید است که ما به آمریکا برویم.

افجه‌ای در پاسخ به این سؤال که دلیل بعید بودن حضور استقلال در آمریکا چیست، گفت: بحث اصلی روی زمان حضور ماست. طرف مقابل ما اصرار دارد که در ژانویه پذیرای ما باشد که با جام ملت‌ها همزمان است. ما می‌خواهیم که این اردو بعد از جام ملت‌ها باشد تا بتوانیم با ملی‌پوشان‌مان به آمریکا برویم. باشگاه تمایلی به حضور در اردو بدون ملی‌پوشانش ندارد.

وی در پایان درباره وضعیت تیم‌های پایه استقلال عنوان کرد: خوشبختانه نتایج خوبی در رده تیم‌های پایه به دست آوردیم. می‌خواهم خدمت هواداران عزیز بگویم که اعضای هیئت مدیره حمایت کاملی نسبت به این تیم‌ها دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.