شاگردان مانوئل پیگرینی با درخشش فوق‌العاده مهاجم آرژانتینی خود از سد میهمانش، تاتنهام گذشتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هشتم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار آغاز شد که طی آن منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد مقابل میهمانش، تاتنهام به برتری ۴ بر یک رسید. هر چهار گل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را در این بازی سرخیو آگرو در دقایق ۱۳، ۲۰ - پنالتی، ۶۸ - پنالتی و ۷۵ به ثمر رساند و در مقابل کریستین اریکسن در دقیقه ۱۵ تنها گل اسپرزها را وارد دروازه میزبان کرد.

همچنین در این دیدار سرخیو آگرو در دقیقه ۳۲ برای من‌سیتی و روبرتو سولدادو در دقیقه ۶۲ برای تاتنهام هر کدام یک ضربه پنالتی را به هدر دادند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو از دقیقه ۶۷ این بازی در پی اخراج فدریکو فازیو ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌دادند.

شاگردان مانوئل پیگرینی با این برد ۱۷ امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کردند. تاتنهام هم با ۱۱ امتیاز در مکان ششم جای گرفت.

در ادامه این رقابت‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دیدارهایی به شرح زیر برگزار می‌شود:

آرسنال - هال‌سیتی برنلی - وستهام کریستال‌پالاس - چلسی اورتون - استون‌ویلا نیوکاسل - لسترسیتی ساوتهمپتون - ساندرلند

هفته هشتم لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) با دو دیدار پیگیری می‌شود که در نخستین بازی کوئینز پارک‌رنجرز بحران‌زده در خانه خود پذیرای لیورپول است و در بازی دوم استوک‌سیتی در خانه‌اش به مصاف سوانزی می‌رود.

پرونده این هفته از رقابت‌ها دوشنبه شب با انجام دیدار وست‌برومویچ - منچستریونایتد بسته خواهد شد.

در حال حاضر چلسی با ۱۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و منچسترسیتی و ساوتهمپتون به ترتیب با ۱۷ و ۱۳ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.