دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در حال رایزنی برای برگزاری بازی با سوئد هستیم اما این مسابقه هنوز قطعی نیست گفت: تیم ملی پیش از بازی با کره جنوبی در تهران با عراق بازی نمی‌کند و در صورت قطعی شدن اردوی آفریقای جنوبی در این کشور دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره احتمال برگزاری بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوئد در اسفندماه اظهار کرد: در حال مذاکره برای انجام این مسابقه هستیم که در صورت فراهم شدن شرایط نهایی بتوانیم اواخر ماه مارچ ۲۰۱۵ این بازی برگزار شود. امیدواریم هرچه زودتر این توافق به صورت نهایی برای انجام مسابقه و محل برگزاری آن صورت گیرد. یک سری کارهای اداری در حال انجام است تا کار نهایی شود اما هنوز قطعی نیست.

نبی در پاسخ به اینکه این بازی به درخواست ایران انجام می‌شود یا سوئد تصریح کرد: فرقی نمی‌کند و مهم برگزاری این بازی است اما ما این پیشنهاد بازی را دریافت کردیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازی تدارکاتی تیم‌های ایران و عراق به هیچ وجه در تهران و پیش از بازی با کره‌جنوبی انجام نمی‌شود گفت: موضوع برگزاری این بازی در تهران پیش از بازی با کره جنوبی صحت ندارد و ما با عراق احتمالا در سیدنی بازی می‌کنیم که البته این بازی هم هنوز قطعی نشده است. سایر بازی های تدارکاتی تیم ملی هم سر جای خودش قرار دارد که براساس آن اواخر آبان با کره جنوبی بازی می‌کنیم و ۷ دی هم با فلسطین در تهران دیدار تدارکاتی خواهیم داشت. پس از آن تیم ملی در ۳۱ دسامبر عازم استرالیا می‌شود.

وی درباره برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی یا کیش نیز خاطرنشان کرد: در حال تلاش هستیم تا اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی را قطعی کنیم و تیم ملی در آنجا هم دو دیدار تدارکاتی خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.