مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به ادعای اخیر کاپیتان رم پس از شکست اخیر این تیم در خانه بانوی پیر واکنش نشان داد و قضاوت جنجالی جدال ۳ فصل پیش ۲ تیم را به او یادآوری کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بپه مارونا با نادرست خواندن اظهارات اخیر فرانچسکو توتی در مورد متوسل شدن یوونتوس به هر ابزار ممکن برای کسب پیروزی گفت: چنین رویکردی از بازیکنی که سمبل و قهرمان یک تیم شناخته می‌شود پذیرفتنی نیست.

توتی پس از بازی پرتنش و پربرخورد شب گذشته (یک‌شنبه) تیم‌های یوونتوس و رم در خانه بانوی پیر که با پیروزی ۳ بر ۲ راه راه‌پوشان تورین خاتمه یافت گفت برای یوونتوسی رسیدن به هدف مهم است و از هر راهی که بتواند برای رسیدن به هدفش استفاده می‌کند.

در پاسخ به ادعای توتی، بپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اظهار داشت: ما برای یک قهرمان احترام زیادی قائلیم و تلخی این شکست برای رم قابل درک است اما چیزی که او گفت غیرقابل قبول است. یوونتوس در طول تاریخ تاوان چیزهایی را داده است که در رخ دادن آنها هیچ تقصیری نداشته است و اگر هم دیداری را برده است حقش بود و به صورت قانونی آن را برده است. تردید درمورد تصمیمات داوری ممکن است در هر مسابقه‌ای وجود داشته باشد. لازم می‌دانم که تأکید کنم رم بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کرد درست مانند یوونتوس.

ماروتا افزود: هر ساله عده‌‌ای هستند که یوونتوس را زیر ذره بین قرار می‌دهند و به دنبال شرایطی هستند که علیه این تیم جوسازی کنند اما در حقیقت من فکر می‌کنم که هر تیمی که در طول لیگ از قضاوت شک و شبهه دار نفع برده است حتماً زمانی بوده یا خواهد بود که از چنین قضاوتی ضربه بخورد. در سه سال گذشته یوونتوس با شایستگی قهرمان سری A شده است آن هم با اختلاف امتیاز زیاد که قدرت فنی و فیزیکی این تیم را نسبت به تیم‌های نایب قهرمان نشان داده است.

مدیرورزشی باشگاه یوونتوس در ادامه در خصوص جنجالی‌هایی که در مورد پنالتی اول یوونتوس (برخورد ضربه ایستگاهی آندرا پیرلو با دست مایکون) وجود داشت،‌ عنوان کرد: زمانی که اولین پنالتی را بازی را دیدم به یاد پاییز سال ۲۰۱۰ افتادم. همان بازی رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیک تورین که در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اولش داور یک ضربه ایستگاهی به سود رم اعلام کرد. توتی آن ضربه را زد که در بین راه در سیمونه په‌په در دیوار دفاعی یوونتوس خورد. توپ به زیر آرنج او خورد اما چون دستش باز بود داور به سود رم پنالتی اعلام کرد. توتی آن پنالتی را به گل تبدیل کرد تا بازی یک بر یک مساوی تمام شود. آن بازی را ریتزولی قضاوت کرد و درست پنالتی مانند پنالتی که روکی به ما داد به رم تقدیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.