سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال گالاتاسرای خودش را مقصر شکست سنگین این تیم در خانه آرسنال در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، چزاره پراندلی پس از شکست ۴ بر یک شاگردانش در خانه آرسنال گفت: پیش از بازی توضیح دادیم که سلکوکو اینان، هافبک‌ما‌ن مشکلاتی دارد. او دچار تب شده و میدان دادن به او ریسک بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم به او میدان ندهیم. من باید تصمیماتی اتخاذ می‌کردم و مهمترین چیز این بود که سعی کردیم سطح بازی‌مان را در میانه میدان بالا ببریم.

وی ادامه داد: در این شکست من مسئولم. ما از یک سیستم جدید استفاده کردیم و بازیکنان در تلاشند کاری که من از آنها خواسته‌ام را انجام دهند. متأسفانه در این بازی ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم. آرسنال بیشتر از آنچه ما فکر می‌کردیم از جناحین حرکت می‌کرد و فلیپه ملو بارها و بارها مجبور شد به تنهایی دفاع کند. در نیمه دوم اما ما سیستم بازی‌مان را تغییر دادیم.

سرمربی گالاتاسرای درباره دلایل شکست تیمش تصریح کرد: باید هجومی‌تر بازی می‌کردیم. لیگ قهرمانان اروپا تورنمنت بزرگی است و ما برای حضور در این رقابت‌ها باید آماده باشیم. در این بازی اشتباهات فراوانی مرتکب شدیم و در سطح همیشه خود بازی نکردیم. با این حال مهم این است که از اشتباهات خود برای بازی‌های بعدی درس بگیریم و بازی‌مان را ارتقا دهیم.

پراندلی عنوان کرد: ما یک سیستم پیدا خواهیم کرد که بازیکنان‌مان آن را باور دارند و این شیوه به ما اجازه می‌دهد یکدست‌تر بازی کنیم. زمان خواهد برد اما ما این کار را انجام خواهیم داد. پیش از هر چیز باید به کاری که انجام می‌دهیم ایمان داشته باشیم. امیدوارم همه به ما برای تطبیق پیدا کردن با اهداف‌مان کمک کنند اما باید مطمئن شوم که بازیکنانم به فلسفه کاری من اعتقاد دارند و برای آنها توضیح دهم. تیم خوبی در اختیار دارم اما این تیم باید شخصیتش را در زمین بازی نشان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.