سرمربی توپچی‌های لندن امیدوار است هت‌تریک دنی ولبک در دیدار مقابل گالاتاسرای اعتماد به نفس وی را برای دیدارهای بعدی بالا ببرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر در پی پیروزی ۴ بر یک خانگی شاگردانش مقابل گالاتاسرای از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تمجید از مهاجم تیمش که ۳ گل در این بازی به ثمر رساند، گفت: ولبک در این بازی بی‌نهایت خوب بود و صحنه‌های حساس به موقع حاضر شد. دیدن پتانسیل واقعی دنی خوشحال‌کننده بود و امیدوارم این هت‌تریک اعتماد به نفس او را بالا ببرد. ولبک در این بازی خیلی سریع بود و جا‌به‌جایی خوبی هم در زمین داشت.

وی افزود: چنین عملکردهایی به بازیکن کمک می‌کند تا برای بازی‌های بعدی روحیه بهتری داشته باشد. در این بازی تحت‌تأثیر میزان تلاش ولبک قرار گرفتم. او همچنین ارتباط خوبی با بازیکنان دیگر داشت و رفتار مثبتی از خود داشت. ولبک نه‌تنها تمام‌کننده‌ خوبی است بلکه بازیکنی در خدمت تیم هم است. صادقانه بگویم که می‌دانستم ولبک بازیکن خیلی سریعی است ولی فکر نمی‌کردم که در این حد باشد.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن تصریح کرد: هیچ‌گاه نمی‌توان سطح دشواری یک بازی را پیش‌بینی کرد. احساس می‌کنم آرسنال این بازی را خوب شروع کرد و بازی را تحت‌کنترل خودمان در آوریم. زمانی که نتیجه ۴ بر یک شد کنترل بازی را از دست دادیم چون دروازه‌بانان‌ خودمان را از دست دادیم. گالاتاسرای وقتی اجازه خودنمایی پیدا کرد کیفیت خود را نشان داد. به نظرم با توجه به استعدادهایی که گالاتاسرای دارد بازی برگشت‌مان در ترکیه خیلی سخت‌تر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.