سرمربی یوونتوس در پی شکست شاگردانش در خانه اتلتیکو عنوان کرد با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، هر اتفاقی ممکن است در گروه A لیگ قهرمانان اروپا رخ دهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری پس از شکست یک بر صفر شاگردانش در ورزشگاه ویسنته کالدورن مقابل اتلتیکومادرید گفت: تاوان اشتباه خودمان را دادیم. در حالی در این دیدار تن به شکست دادیم که عالی بازی کردیم. البته می‌دانستیم که بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. بازی نسبتاً متعادلی را شاهد بودیم و یوونتوس بیشتر زمان بازی را تحت کنترل خودش داشت. با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد هر اتفاقی ممکن است در این گروه رخ دهد. ما موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به مرحله بعد داریم ولی برای سیدن به این هدف باید در بازی بعدی‌مان به پیروزی برسیم.

وی افزود: اگر موفق نشدیم در این بازی به نتیجه دلخواه برسیم به این خاطر بود که اتلتیکو خیلی عالی بازی کرد. موقعیت‌های خودمان را نتوانستیم در لحظات حساس تبدیل به گل کنیم البته می‌دانستیم گشودن دروازه قهرمان لالیگا کار ساده‌ای نیست. سعی کردیم با مالکیت هر چه بیشتر توپ بازی را تحت‌کنترل خود بگیریم و به نظرم به لحاظ تاکتیکی یوونتوس بازی خوبی را به نمایش گذاشت. این بازی را آنالیز خواهیم کرد و از حالا به فکر بازی حساس یکشنبه خودمان مقابل رم در سری A ایتالیا خواهیم بود.

در حال حاضر در گروه A لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های یوونتوس، اتلتیکومادرید، مالمو و المپیاکوس همگی ۳ امتیازی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.