غدیربحری، مربی ملوان می‌گوید تیمش تنها برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رود.
به گزارش ایسنا، محمد غدیربحری، مربی ملوان که به جای نصرت ایراندوست در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال حاضر شده بود، گفت: استقلال سه بازی اخیر خود را باخته ولی ما هم دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم. به مساوی در این دیدار فکر نمی‌کنیم و مطمئن باشید مثل بازی با پیکان بازی خوبی را ارائه می‌دهیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. یک امتیاز در این دیدار هیچکدام از دو تیم را ارضا نمی‌کند. ما با تمام وجود می‌آییم تا استقلال را ببریم. ما تیم روزهای سخت هستیم و می‌خواهیم در این دیدار موفق شویم.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به افت ملوان نسبت به گذشته چیست، بیان کرد: من زمانی کاپیتان و بازیکن ملوان بودم و با این تیم سه جام گرفته‌ام. یک جام از خیبر خرم آباد گرفتیم. یک جام از استقلال گرفتیم که پنالتی آخر را خودم به عابدزاده زدم و یک جام هم از تراکتورسازی گرفتیم. مسائل زیادی دست به دست هم داده‌اند که ملوان به اینجا برسد. ما تیم را جوان کردیم و برخی از بازیکنان را هم به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم. خوشبختانه زارع، اولادی و یوسفی در این دیدار هستند و امیدواریم به ما کمک کنند.
مربی ملوان در پاسخ به سوالی درباره حل مشکل زارع و احتمال خداحافظی او از فوتبال اظهار کرد: این بازیکن در یک لحظه احساسی شد و الان در خدمت ماست. برای خداحافظی او خیلی زود است؛ چرا که توانایی‌های زیادی دارد.
وی در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت اولادی عنوان کرد: اولادی از ابتدای هفته به ما اضافه شد. مصدومیت وی برطرف شده است و در کنار ما در این دیدار خواهد بود. او دستش بریده بود و بعد از عمل به ما اضافه شده است.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.