مهاجم آرژانتینی بارسا اعتقاد دارد با پیوستن همتای اروگوئه‌ای‌اش به کاتالان‌ها خط حمله این تیم تقویت شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی در آستانه دیدار با قهرمان لوشامپیونه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما خیلی هیجان‌زده و مشتاق هستیم و ترکیبی از بازیکنان خوب را در اختیار داریم. با آمدن سوارز خط حمله بارسلونا تقویت شده و امیدوارم امسال بتوانیم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم. البته می‌دانیم کار دشواری در پیش داریم و لحظات دشواری در انتظارامان است ولی امیدوارم تا جای ممکن در این رقابت‌ها پیشروی کنیم. تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند بهترین‌ها در جهان هستند به همین دلیل رسیدن به عنوان قهرمانی کار ساده‌ای نیست.

لوئیز سوارز در نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ در ازای ۹۴ میلیون یوور از لیورپول به بارسلونا پیوست ولی محرومیت چهار ماهه‌ای که فیفا برای این مهاجم اروگوئه‌ای به دلیل گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی در نظر گرفته سبب شده وی تا تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۴ نتواند برای کاتالان‌ها در بازی‌های رسمی (به غیر از بازی‌های دوستانه) به میدان برود.

شاگردان لوئیز انریکه که در فصل جاری لالیگای اسپانیا در هفت بازی خود بدون اینکه گلی را دریافت کنند به شش پیروزی دست یافته‌اند امشب (سه‌شنبه) در بازی دوم خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک‌دو پرنس شهر پاریس میهمان پاری‌سن‌ژرمن هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.