سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا از بازی تیمش و بانوی پیر در مرحله گروهی این رقابت‌ها به عنوان یک فینال یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از مصاف شاگردان با یوونتوس در دور دوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب (چهارشنبه) به میزبانی نماینده اسپانیا برگزار می‌شود، اظهار داشت: بازی با یوونتوس برای ما مانند یک فینال است، مثل سایر بازی‌ها. تیمی رقابت‌طلب هستیم و من برای این بازی گزینه‌های زیادی دارم. بازی‌های ما همگی متفاوت هستند و بسته به شرایط و اهمیت آنها تصمیم می‌گیرم که کدام بازیکن به میدان برود. یوونتوس تیمی است که همیشه خوب کار کرده، تیمی مستحکم که امتیاز گرفتن از آن کار آسانی نیست.

وی ادامه داد: برای شکست دادن یووه باید در بالاترین سطحی که می‌توانیم بازی کنیم تا در خانه سه امتیاز را بگیریم. فردا در آخرین تمرین‌‌مان تمام شک و تردید‌ها را در خصوص ترکیب تیم اصلی برطرف می‌کنیم. برای یوونتوس نهایت احترام را قائلیم و می‌دانیم برابر این تیم باید یک عملکرد منظم را ارائه کنیم. من عملکرد چند فصل گذشته یوونتوس را دوست داشته‌ام و می‌دانم که پشت موفقیت‌های اخیر این تیم تلاش‌های بزرگی بوده است.

سرمربی اتلتیکومادرید در پاسخ به این سوال که آیا یوونتوس برای ارائه یک بازی محتاطانه و کسب تساوی به ویسنته کالدرون خواهد رفت گفت: فکر نمی‌کنم یوونتوس چشم به ضد حمله داشته باشد چرا که این تیم به دنبال فضاسازی برای حملاتش است و به خوبی حفظ توپ می‌کند. یورنته و توس در خط حمله این تیم به خوبی به مدافعان حریف فشار می‌آورند اما ما باید طوری بازی کنیم که آنها نتوانند خیلی از خط میانی تیم‌شان فاصله بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.