مهاجم تیم فوتبال پیکان در آستانه بازی با صبا در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: این بازی برای ما ۶ امتیاز دارد و باید برنده از زمین بیرون بیاییم.
جهانگیر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار روز جمعه با صبا گفت: تیم ما روی دور برد افتاده و نتایج خوبی در این دو هفته گرفتیم. این هفته بازی حساسی با صبا داریم و اگر این بازی را ببریم از انتهای جدول جدا خواهیم شد. صبا تیم خوبی است و کار سختی داریم ولی باید این بازی را ببریم. این بازی ۶ امتیازی است و اگر صبا را ببریم در جدول بالاتر از این تیم قرار خواهیم گرفت.

او که هفته گذشته برابر پدیده گل زد در مورد وضعیت فعلی‌اش تاکید کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم. امسال واقعا آماده هستم ولی واقعا حیف شد که در ابتدای فصل برخی بازی ها را از دست دادم. دیگر نمی خواهم به گذشته فکر کنم و الان هم انگیزه زیادی دارم تا در بازی با صبا هم برای پیکان گل بزنم. در دیدار با پدیده گل زدم و در بازی با ملوان هم روی یکی از گل ها تاثیر داشتم. امیدوارم در آینده هم بازیکن تاثیرگذاری برای پیکان باشم.

عسگری در خصوص دعوت شدن مهدی رحمتی به تیم ملی گفت: واقعا از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم. رحمتی بهترین است و اگر او نبود واقعا وضعیت پیکان بدتر می‌شد. امیدوارم رحمتی دوباره در تیم ملی بازی کند. در جام جهانی هم حق او بود که درون دروازه بایستد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.