مدافع برزیلی تیم فوتبال پارس‌سن‌ژرمن دلیل خود برای ردن کردن پیشنهاد بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوید لوئیز شایعاتی که در ابتدای تابستان در خصوص پیوستنش به بارسلونا وجود داشت را تأیید و در عین حال تاکید کرد پیشنهاد آبی و اناری‌پوشان را رد کرده چون پاری‌سن‌ژرمن تمایل بیشتری برای جذب وی نشان داده است.

لوئیز که تیمش امشب در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا است، در پایان فصل گذشته با قراردادی ۵۰ میلیون یورویی از چلسی به PSG پیوست آن هم در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های از قطعی بودن پیوستن به آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا خبر داده بودند.

وی در این خصوص به نشریه آس اسپانیا گفت: اینکه بارسلونا چند باری با من تماس گرفت صحت دارد و همه چیز هم برای عقد قرارداد مناسب به نظر می‌رسید. در نهایت اما به این نتیجه رسیدم که پاری‌سن‌ژرمن برای من تیم بهتری است چرا که بیشتر خواهان جذب من بود.

لوئیز در ادامه به تمجید از هموطن خود در بارسلونا، نیمار و هم‌تیمی او لیونل مسی پرداخت و گفت: من از کارهایی که نیمار در بارسلونا انجام می‌دهد تعجب نمی‌کنم. او توانایی‌هایی غیرعادی دارد و یک پدیده واقعی است. مسی هم یک نابغه دیگر است. هیچ کسی مثل او نمی‌تواند بازی کند. بارسلونا اما به جز این دو نفر بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد. این تیم واقعاً قوی است.

تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا از ساعت ۲۲:۱۵ امشب در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.