کاپیتان نایب قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا گفت که تیمش این فصل نه تنها برای ارتقای جایگاه در فوتبال ایتالیا بلکه برای افتخارآفرینی در رقابت‌ها اروپایی انگیزه دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی در آستانه دیدار تیم‌های رم و منچسترسیتی در دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، گفت که تیمش این فصل تمام عناوین قهرمانی ممکن یعنی قهرمانی در سری A، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواهد.

جالوروسی این فصل از رقابت‌های سری A را با کسب شش پیروزی متوالی از شش بازی آغاز کرده و در لیگ قهرمانان اروپا هم اولین بازی‌اش را با شکست دادن زسکا مسکو با نتیجه ۵ بر یک کسب کرد. توتی پیش از دومین بازی اروپایی تیمش در این فصل به خبرنگاران گفت: همه فصل گذشته هم انتظار چنین شروعی را داشتند. ما این فصل در رقابت‌‌های بزرگی حضور داریم. تیم ما از بازیکنان فوق‌العاده ساخته شده است،‌ از بازیکنانی مهم که در این فصل به جمع ما اضافه شده‌اند و رم را به تیمی رقابت‌طلب تبدیل کرده‌اند.

توتی ادامه داد: رم نه تنها در ایتالیا بلکه در اروپا هم می‌خواهد خوب نتیجه بگیرد و ما نهایت تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد. هواداران و رسانه‌ها هم انتظار تماشای عملکردی خوب را از ما دارند. ما این فصل، هم اسکودتو را می‌خواهیم، هم لیگ قهرمانان اروپا هم کوپا ایتالیا. شاید جام حذفی ایتالیا برای برخی کم اهمیت به نظر برسد اما به نظر من این رقابت‌ها همیشه مهم بوده‌ است. بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا هم برای ما جذاب است.

کاپیتان جالوروسی در ادامه در خصوص شانس قهرمانی رم در کورس قهرمانی سری A با یوونتوس عنوان کرد: یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها است. این تیم نه تنها هیچ یک از مهره‌هایش را از دست نداد بلکه خودش را تقویت هم کرده است. در حال حاضر ما تیم دوم جدول هستیم و یوونتوس تیمی است که باید آن را شکست دهیم اگرچه می‌دانیم  پتانسیل فوق‌العاده‌ای داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.