مدافع آلمانی باواریایی‌ها با حمایت از هم‌تیمی لهستانی جدیدش گفت که آمار پایین گلزنی مهاجم پیشین بورسیا دورتموند تنها دلیل افت مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا در این فصل نیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد به باواریایی‌ها پیوست از بدو ورودش به آلیانتس آره‌نا در چهار هفته‌ای که از آغاز فصل جدید بوندس‌لیگا گذشته، نتوانسته عملکرد موفقی که در وستفالن داشت را تکرار و انتظارات هواداران بایرن مونیخ را برآورده کند.

لواندوفسکی در این فصل در هفت بازی که برای باواریایی‌ها انجام داده تنها یک گل به ثمر رسانده و این مسئله سبب شده برخی از رسانه‌های آلمانی او را مقصر نتایج نه چندان قاطعانه قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا در این فصل جلوه دهند.

ژرومه بواتنگ اما این موضوع را قبول ندارد و همه هم‌تیمی‌هایش را در افت سطح بازی تیم موثر می‌داند. او گفت: لواندوفسکی یک مهاجم طراز اول است و مطمئن باشید که گل‌های فراوانی به ثمر خواهد رساند. اینکه کم بودن تعداد گل‌های او مسبب وضعیت کنونی ما بوده، بهانه است. واقعیت این است که بازیکنان تیم باید تلاش‌‌شان را افزایش دهند.

بواتنگ که تیمش در این فصل در ۴ هفته سپری شده از بوندس‌لیگا ۲ بار امتیازات را با حریفانش تقسیم کرده است، ادامه داد: مشکل تیم ما پیاده‌سازی تاکتیک‌ها در زمین بازی،‌ پاس‌های آخر اشتباه و عدم تمرکز کافی است.

لواندوفسکی در ۱۸۷ بازی‌ برای دورتموند ۱۰۳ گل زده است اما در این فصل برای باواریایی‌‌ها ناامید کننده ظاهر شده از جمله بازی این هفته آنها برابر هامبورگ که بازی ضعیف‌اش سبب شد پپ گواردیولا او را تعویض کند.

بازی بعدی بایرن مونیخ فردا شب (سه شنبه) در خانه برابر تیم تازه صعود کرده پادربورن است که در ابتدای این فصل شگفتی‌ساز شده و اکنون در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.